1 augusti: God morgon
Känn på den. Det är den 1 augusti och jag har arbetat färdigt för i natt. Sitter nu här med en kopp te och ett par smörgåsar. Sedan blir det att krypa ner i sängen och lägga huvudet på kudden. Hoppas ni får en trevlig söndag allihopa.

God morgon.
Lite dåligt med nattsömn i natt.Grannens ungar hade fest och de lät väldigt mycket om man så säger.Funderar på om man skulle gå ut och starta gräsklipparn och trimmern nu.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon
Idag blir det kanske in till centralen med hunden & kolla lite. Annars blir det lugn dag igen
Idag blir det att gå en prommenad
Till kvällen ska jag till min dotter och grilla

God middag!
Lite diverse nu på morgonen, nu är det dags för lunch och sedan in till arbetet. Jag undrar vart sommaren tog vägen, denna gång kan man ju inte ens klaga på vädret men ändå börjar den närma sig slutet
Ha en trevlig söndag!

Morrn morrn!
Plockar undan lite efter sambon och hans vänner. De hade tv-spelskväll här igår.
Juno är rolig. Vanligtvis så fort jag börjar med kvällsrutinerna för att gå och lägga mig kommer hon som ett skott och lägger sig i sängen för sitt kvällsgos. Igår såg jag inte röken utav henne och i vanlig ordning när vi har folk hemma blev jag orolig att hon tyckte att det var jobbigt och gömt sig eller att hon var utestängd på balkongen eller något.
Men nehej, där satt hon, mitt i soffan mellan alla killar och njöt. De tjoade och brötade men inte ville hon komma och mysa med mig.
Social ras är verkligen sant…
Ha en bra dag!
Vaknade med spränghuvudvärk och har lyckats få upp huvudet typ nu :-/ Sista dagen innan jobebt börjar igen imorgon.
Dagen är vikt åt besök hos en sjuk familjemedlem, så jag hoppas huvudvärken ger sig helt snart så jag orkar köra bil.
Ha en god söndag alla!
Nu har vi kommit hem efter att bott i tält och bilat runt till olika djurparker och nöjesfält i Sverige. Två veckor har vi varit på campingsemester.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Välkommen hem igen
Säger också välkommen hem. Hoppas ni haft det skönt.
Oj… Jag var lite för trött igår för att skriva något här… haha! 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com