ultimata klätterställningen, eller?
http://www.blocket.se/vi/10894786.htm?ca=1_11_s
hittade denna annons på blocket och vilken klätterställning va? otroligt…vi hade tänkt bygga nått eget den dagen vi hittat en kisse…
vad har ni för klätterställningar? GÄRNA BILDER…

Jag har typ en liknande, fast det är ingen liggplats på högersidan utan den går upp till taket. Himla smidig!
Precis en sån har vi, fast grå. Köpte den på Ebay från Tyskland. Förutom den har vi ett hemmabygge gjort av ett träd. Estetiskt mycket snyggare, men inte lika många funktioner som det köpta.

Ni som har klätterställningsmonstret som prinsessorna länkar till, hur får ni plats??? 
Det hade ju varit himelriket för kissarna att ha nåt sånt, men kanske inte i vår 3:a… Jag har tänkt göra en egen av ett träd, precis som rexmamma har gjort. Smälter nog in lite bättre här hemma…
Rexmamma: du har ingen bild på ert träd? Alltid kul att se andras konstverk!

Jag och min sambo bor i hus så katterna har ett eget rum… Lyxigare kan dom inte ha det, ska fixa kort på rummet så fort det är färdigt. Tanken är att kattungarna ska ha ett eget litet himmelrike att leka i… 
Gud vad snygg! *vill ha*
En dag ska jag skaffa mig ett stort hus så jag kan ha ett sånt träd, sen ska jag bygga mig en kattgård! *drömmer*
Jag tror att "folk" tycker att vi är lite galna som har värsta klätterträdet i vardagsrummet
. Men det är ju katterna som gäller hemma hos oss :-)
Bilden på det klätterträdet vi har byggt själva är usel, men det syns väl ungefär hur det ser ut.

Det är ju jättefint! Bra gjort!
Hur har ni satt fast det?
#7 Tjusigt!
I bottenplattan sitter det fast med jättelånga skruvar och eftersom det är trätak i det här rummet så har vi förankrat uppåt med ett vinkeljärn.

Ni har alltså inte skruvat fast det i golvet, men i taket? Hmm… Det skulle nog inte min hyresvärd uppskatta… Jag får nog komma på en annan lösning!

Prinsessorna…..Milde Moooses, vilken klätterställning. Waow. Den här har vi i vardagsrummet. Har två till något mindre ( men till taket) i de båda andra rummen. Den i vårt sovrum är nu även fastborrat i väggen. Det finns en anledning..Alf 5,7 kg.
Oj en till ser ni i bakgrunden, samt tvätt på tork, böcker från bokrean, samt en del av deras 6 m långa lektunnel. Det är inte så stökigt här som det ser ut.

Hm… Jag känner mig just nu som en dålig kattvärd. Har ingen klätterställning till mina små älsklingar just nu. Den jag hade gav jag till min bror när han adopterade mina tidigare busfrön…
Får nog ta med sambon på en shoppingtur i helgen!
Våra katter är inte särskilt mycket i klätterträden. Det är mest när vi har kattungar som dom används flitigt.
Lägger in en bild på "monstret" också.
Åh vad vackert! Sånt vill jag också ha! *avis* Tänk om man bara hade plats….

Ja, tänk om man hade plats… Vi bor visserligen i en ombyggd 3:a (tidigare 4:a), men inte har vi plats för det…
Vi får nog köpa ett hus snart, så katterna kan få ett eget rum!
Vi funderade också på eget rum till katterna, men det hade inte funkat, katterna vill alltid vara där vi är. 
Såg en klätterställning på en utställning en gång från BeCat. Tror ytan var 3x2 meter och upp till taket med massor av olika saker och hyllor. Priset såg jag också - nästan 18000
oj vad stora klös-ställningar alla har..
såna här har jag http://www.caxas.nu/kanin/stor7.jpg

En sån har jag som Leonis har på sin bild, fast min är grå.
Jag har flera såna olika färger + att jag har om man nu kan säga det , Mindre klättermöbler också golv till tak modeller