Torsdag 29 juli
Nu har man sovit några timmar och ska försöka sova några till. Här är det mulet utanför. Hoppas ni får en bra dag allihopa.
Mulet och grått.. och torsdag… Hmmmm… Känns inte så jätteroligt
Jobb snart…. Jag tror jag somnar om…
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon Ryggskott och åska är inget bra på natten.Nu har jag tagit ett gult piller och ev blir det ett bad också.Sen ska vi ju in till IKEA och hjälpa Ida och Olle att skruva upp saker i nya lägenheten.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon! Nyss ankommen till jobbet för att jobba ännu ett dygn innan det blir helg. (Bokstavligt talat)
Skönt med mulet väder så man kan slappna av och inte längta efter sol, bad och semester.
Gjorde lite fint på vår nya balkong igår. Nu är den fullständigt inätad från golv till tak och omöjligt att ta sig ut. Har köpt ett parasoll, en stooor matta och massa blommor och lyktor. *Peppar Peppar* så låter juno blommorna vara ifred men älskar att ligga på en varm stol i solen!
Ska försöka ta lite kort på den nya kattgården :)
Här blev man väckt vid 10-tiden av en väninna som ville prata en stund. Hon fick inte ur mig något vettigt så hon skulle ringa igen när jag vaknat till
God morgon…
#4 trodde att du alltid blir vaken och alert när väninnor ringer

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
#5 Tänk på att jag är sjuk och börjar bli gammal. Det tar ett tag för en gammal motor att komma igång
#6 Ok för att du är sjuk då
.Gammal vet jag inte,jag är äldre än du ..
och känner mig inte så gammal.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Outvilad efter en hemsk åsknatt 
Dagen bli att skriva oppositioner och börja på uppsatsen. Sedan verkar dagen bli en SKITDAG!! För internet och word vill inte som jag idag.
Jag hoppas verkligen att ni har det bättre än jag idag..
Vilket åskväder!! Helt omöjligt att sova igenom. Nåja känner mig utvilad trots detta och ska attackera Bromma Zoo med presentkortet lilla Maony vann på JKKs utställning häromsistens. Kul - får se vad det blir.
Har precis avlutat mysig och långdragen frukost på altanen i skydd från det stilla sommarregn som duggar här på Ingarö.
Häärligt med semester även om man är hemmavid (eller kanske just därför ??)
#9 Jag ska också till Bromma Zoo under dagen. Grannen vill ha råd och tips

God eftermiddag
Idag regnar det vilket jag inte ville att det skulle göra. Idag ska det bara bli lugnt här. Inatt va cinderella hur gullig som helst hon slikade mig på hakan 2 gånger det har hon aldrig gjort förut 

god morgon
kom upp ur sängen strax innan 11 idag, så inte blev det jobb idag heller. Tur att det vet vad man har för fel.
Får nog gå och vila igen tror jag. hoppas verkligen helgen funkar för mig. Typiskt att man ska bli så dålig nu.
ha en bra dag
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#10 Inte såg jag dig där ??
Så synd om personalen, det hade precis fått nytt kassasystem och det var inte lätt att få till alla rabatterna och kupongerna som jag samlat på mig. Det gick till sist med gott humör och en god protion humor. jag skulle inte vilja byta jobb med dem på Bromma Zoo idag - de hade det körigt. Var snälla med dem - de har det inte lätt.
Jag kom hem med ny hängmatta och mus som piper
Den senare är riktigt uppskattad tro't eller ej!