Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 616 ggr
nakenkatt
0

god morgon 28 Juli

dax att åka till jobbet,andra dgen efter semestern man känner sig nästan som en nybörjarjare.Fast kul att träffa alla brukarna igen på gruppboendet,man blir så glad när dom säger jag har saknat dig.då känner man att man har ett underbart jobb det ger så mycket att jobba med dessa människor.Ha en bra Onsdag allihop.Agnetha.

MyTwiggs
0

God morgon!

Här hemma är det lugnt som vanligt! Alla katterna ligger och snarkar, jag ska snart jobba och i eftermiddag kommer Pingus nya familj och hälsar på en sväng. Skrattande

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

God Morgon!
Vi har ett getingbo ute på verandan.Tyvärr så sitter det så till att man måste riva taket för att komma åt det.Det innebär att det kommer in getingar till mitt förtret och till katternas glädje.Jag är ju inte så förtjust i att de jagar getingar så jag far runt med flugsmällan och jagar ännu mer nitiskt.

Stolt ägare till tre La permer

AnnicaB
0

#2 Du vet väl att de flesta hemförsäkringar täcker hjälp med att avlägsna getingbon. Vi har Länsförsäkringar och har genom dem fått ut Insecta 3 olika år - senast för 2 veckor sedan. Inte ens självrisk utgår! Jag ringde och dagen efter var Insecta här och avlägsnade boet - det hade vi aldrig fixat själva under takpannorna ovanför stor markis. Så himla smidigt!

*** Qui vivrqa verra ***

Salmissra
0

God dag! Har betalat alla räkningar, satt undan på sparkontot, köpt ett nytt förhoppningsvis roligare och större klösträd, köpt en tågbiljett för att hälsa på Twiggie och kattungarna….

Nu längtar jag efter skatteåterbäringen! hihi!

Funderar på att ta mig en sväng till grannkomunen och besöka deras loppis. Inhandlade en sockerskål och en kanna häromdagen och jag älskar verkligen gamla saker! Är jättekul!

Ha en bra dag :)

MonicaLagerquist
0

Nu är sanering bokad.Tyvärr är det tre veckors väntetid så vi måste troligen försöka på egen hand ändå.Jag vet inte hur många getingar jag har haft ihäl idag.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

#5 Ring igen och fråga om de ersätter er  ekonomisktSkrattandeom katterna eller ni blir stuckna.Ni är ju många som är allergiker och en katt kan dö om den blir stucken i munnen.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Mona22
0

Har varit ute och flygit idag. jag är på rosa moln fortfarande. det är så roligt!!

kanske åka och fiska ett tag och slappa lite.