God morgon 2007-02-27
God morgon. Snart är vintern över - i alla fall enligt kalendern. Men vi får se. Har en Cornish här hemma som löpt i en och en halv vecka nu. Snacka om att man blir hjärntvättat. Sköt er nu
God morgon!
Hoppas du kryar på dig aranels, kräksjuka är inget kul…
Själv är jag uppe med tuppen, söndertressad av tidschemat jag själv sätter upp. Knäppt. Efter jobbet ska jag på skönhetskonsultation med make-up och färganalys, det ska bli jättespännande att få se vad jag passar i för färger. ´
Ha en bra dag på er!
God morgon. Det har fallit ett par cm snö. Bra för vi ska ut på skidåkning idag med. Krya på dig Aranels. Kul Lullan, det är viktigt att färgerna stämmer överens med en själv.
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
Leffe: Hoppas det ger sig, löpande hona är INTE bra för skönhetssömnen … ;)
Aranels: Huga, magsjuka! Hoppas det är bara vanlig magsjuka och inte vinterkräksjukan! Krya på dig verkligen!!
Lullan: Ha det så mysigt på skönhetskonsultationen! :) Berätta sen hur det gick till för det har jag aldrig varit på. ;)
Gittan: Ha en skööön skidtur!!!
Och alla andra! Ha en bra dag! Här har det börjat lätta på flunsafronten och imorgon ska jag försöka mig iväg till jobbet på darriga ben, make och yngsta dottern är fortfarande däckade och imorse sa äldsta dottern att hon börjar få skallebank o värk i kroppen … *suck* Men snart är det vår och grönt ute …!!! *ler stort*
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Idag hemma med migrän-light.. måste krya på mig ska på årsmöte med Djurskyddet ikväll ju!!
God kväll! Det blev inställt ikväll, hon som skulle ha det hemma hos sig var sjuk
Nåväl, det blir väl en annan gång, jag som hade sett framemot det så!
God kväll. Nu är förrådet med "medicin" påfyllt. Nu klarar man sej ett tag härligt. Dessutom var det skönt med en liten Ålandsutflykt

Eva, se nu till att dricka ordentligt om du ska äta ost och kex! Du vill ju inte drabbas av uttorkning som vissa andra här gjorde i helgen… 
Ajajaj… påminn mig inte!
Jag ska aldrig mer äta ost och kex!

Det kanske bara handlar om att fylla på med extra mycket vätska… 
Eller som i mitt fall, minska en hel del på vätskan…