Söndag 25 juli 2010
God morgon. Hemma från arbetet nu och som vanligt blir det en kopp te och sedan att lägga huvudet på den sköna kudden. Hoppas ni får en trevlig söndag.
God morgon! En regnig dag, men en viktig dag! Idag är Julias namngivningsdag (ej att förväxla med dop som går i religiösa förtecken). Julia är som bekant min tvillingsysterdotter och hennes fullständiga namn kommer att bli Julia Matilda Isabelle Dessjack. Matilda fick hon från mig, det är nämligen mitt mellannamn också.
Åh vad jag älskar Julia! Hon är som min lilla dotter även om jag inte har barn… På något vis har jag alltid det. Tvillingsysterbarn måste vara det närmaste egna barn man kan ha. Hon känner likadant för mig, för när hon gråter så går det över när jag kommer och tröstar. Jag är så lik hennes mamma att det inger en automatisk trygghet för henne och hon tycker om mig
Tänk vad det är underbart med små barn!
(Det är något jag aldrig tyckt innan Julia kom till världen) 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon
Sov inte så mycket inatt max ville bli klappad m.m
idag blir det en lugn dag ska se om det finns tvätt tid på onsdag.

God Morgon eller något liknande.Har sovit uruselt i natt.Ont i kroppen efter flytten.Nu har jag inte så ont i kroppen men mina ögon är väldigt trötta.
Är glad att det inte ska bära några möbler idag.
Det har regnat större delen av natt så vattentunnan ska tömmas.Dvs jag ska vattna växthusen med det så att tunnan kan fyllas igen om det kommer mer regn.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon!
I natt kom regnet som jag längtat så efter och genast börjar jag undra när det skall sluta
Jag borde ju vara jättenöjd nu! men jag får också en hel hög gäster i dag och vill ju visa hur trevligt det är på min nya altan och det går ju inte då det regnar och blåser……
Men det är bara att gilla läget, min trädgård kommer ju i allafall bli nöjd och tänk vilken bra dag för att städa lite.
Ha en trevlig söndag!
God morgon. Känner mig lite trött efter gårdagen. Man går nog mycket längre än man tror när man är på Zoo.
Undrar hur mycket regn det kom igår och inatt. Nu är det iallafall uppehåll. rnet behövs verkligen.
Ha en bra dag

Godmorgon. Jag är helt slut idag. orkade knappt komma upp i morse.
Idag blir en lugn dag tror jag.
Det har regnat hela natten. Det behövdes verkligen
Ha en bra dag.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

#7 vilken vacker
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
#7 Rätt färg för dig,din älsklingsfärg eller hur?
den ser lång ut men det kan ju vara lätt att åtgärda när du är sams med symaskinen
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Rätt färg men inte min typ av klänning.Jag komer att försöka sälja den och går det inte så får den gå till Röda Korset.
#10 men synd!! Ibland är det så roligt att klä upp sig ju!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

På hotell i Jönköping på väg hemåt!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
I Östersund på kortvisit o har hälsat på Gobis syrra Smulan Hon är snygg o skönt att ha som redundans till Gobi om utifall…

Oj vad du far runt.Hade du kameran med dig?
Idag har vi varit på kineskrog och ätit hajfenssoppa som förrätt. Därefter friterad fläsk med sötsur sås. Som dricka blev det vin.
Var positiv -må bra
#14 Ja gamla föräldrar på långt avstånd - då får man åka titt som tätt ibland. Eländes elände fick inte med mig kameran, men kanske kanske jag kan lura bror att ställa lilla Smulan - hans nya tjej verkade lite sugen… Hoppas, hoppas.
Tittioo - gammelkatta min älskar dessa snabbvisiter till Östersund. All uppmärksamhet får hon och hon är så duktig på att åka bil och gå i sele. Gobi som reste för första gången visade sig ha stor sångbegåvning…