Lördag 24 juli 2010
God morgon på er. Fick rycka in och arbeta, men nu är jag hemma igen. Ska ta en kopp te och sedan sova. Ha nu en trevlig lördag allihopa.
God morgon! Min inbygda växkarklocka ringer klockan 6 vare sig jag ska jobba eller ej! Livet är hårt! 
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God Morgon.
Är på språng in till stan Idag går stora flyttlasset så det finns att göra om man nu säger.
Ha det bra hoppas att ni får en bra och lagom solig dag.
Stolt ägare till tre La permer
Godmorgon, godmorgon
Jag har katterna som pålitlig väckarklocka jag…
Rollfördelningen ser ut så här
Bella är den som för talan
Einar är förste dörröppnare
Maony och Gobi elitgymnaster (studsmatta och höjdhopp verkar vara favoritgrenar.
Tittio som massös ( mjölktrampar alla kroppsdelar som återfinns.. )

Morron.
Jag och katterna (och Milton) har börjat bo in oss i husvagenen nu. Det är dock lite små kyligt på nätterna, så har faktsikt tagit in ett element. Fast på dagarna blir det lätt lite för varmt istället.
Jag ska flytta och packa resterande av möblerna och grejorna idag. Hur det nu ska gå till.
Hoppas ni får en bra dag. På bilden är Blid och Bure i bakgrunden.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Här hemma ligger hela kattgänget på sängen. Det innebär att jag är uppe. Jag har hunnit med och prova apoteket Cura som finns på ICA Maxi och som tar recept. Har öppet som affären alla dagar. Det gick jättebra. De hade alla mediciner jag skulle ha
Sköt om er

God eftermiddag
Idag blir det att åka hem. Det vart inget igår vart ändrat till idag. Så det blir att packa det som är kvar att packa.
Ha en bra dag på er
Då är du snart tillbaka i civilisationen igen

#7 jo det är jag. Får se om katterna har saknat sin matte
. Det har varit underbart att va i Norrland. Har fått varit ute också medans hunden gick på medicin & inte kunde gå. Så det va att bära ut henne till gräsmattan men jag fick hjälp med det. Sen skällde hon för att tala om att hon hade gjort det hon skulle & ville in.

EFter elva timmar så är sakerna som dottern och svärsonen hade i ena lägenheten flyttad till den andra lägenheten.HÄRLIGT.Nu har de en väldigt massa jobb med att plocka upp allt-Spom tur är så har de beställt flyttstädning så det slipper vi.
Stolt ägare till tre La permer
Har haft skön dag med äldsta dottern, hennes man och tvillingar på Parken Zoo. Vi hann göra hela Zoo innan regnet kom.
Idag tog jag faktiskt en tripp till Vaxholm och satt i hamnen och kollade båtar samt åt en glass. Då började det regna för första gången på flera veckor. Typiskt och färdtjänsttaxin skulle komma först om en timme. Tänk när man äntligen ger sig ut för att slappa i det fina vädret då tar det slut