God morgon 22 Juli 2010!
Torsdag, det är dagen innan fredag! När man ser det på det viset så gillar jag torsdagar 
Idag sitter jag som på nålar… 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God morgon!
Går inte månaderna för fort just nu?
Snart är juli slut, man kan ju inte klaga på sommarvärmen men var är regnet som skall göra min trädgård till en det vackra blommande paradis jag tänkte mig i vintras….
I dag blir det rundtur i byn med min 3-årige gäst och hans mamma, vi skall se om vi hittar några kor, grisar, hästar och höns…
Ha en skön torsdag!

God Morgon
Här blir det ev en tur ut på sjön.Imorgon är det dags för att hjälpa till med dotterns flytt igen och sen lär det ju ta hela helgen.
Stolt ägare till tre La permer

#0 Vilka nålar då?
#1 Vackra blommor!
Jag har drabbats av något. Jag är otroligt slö och dåsig. Somnar när jag lägger mig ner och orkar knappt bära Julia. Sov 11 timmar i natt och det gör jag aldrig. Jag skulle ha suttit ute på gårdsfesten med goa grannar i går kväll men det blev inte så. Somnade 21. Vet inte vad det är för fel på mig.
Helgen närmar sig med Julias namngivning.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
#3 Du kanske har fått något insektsstick eller så håller du på och får en infektion.
Nu ska jag gå och sätta mej på min parkbänk och sola. Arbetar inte förrän i morgonnatt.

# Nålar, varför?? Idag Torsdag betyder att i morgon fredag så blir det semester å ni får inte höra ett knyst av mig på detta forum på 2 veckor eftersom vi inte har ngt Internet hemma i nya huset ännu. det blir ett höstprojekt.
åå va jag längtar efter semestern…
Spirre har fått nya kompisar, våra salamanderödlor som varit hemförvisade innan vi flyttat in ordentligt dom har nu fått flytta hem till Spirres stora glädje. Han kan sitta å titta på dem i timmar å jaga dem på andra sidan glasrutan. Ibland ser det ut som att de ser honom å retas lite extra genom att simma framför honom. Så söta!

#4 Ja, infektion eller någon vitaminbrist skulle jag tro.
Med Vänliga hälsningar
Nålarna var helt normala scanningsnålar
Alla vi som scannar våra katter vet vilka nålar jag pratar om. Som tur var så var min oro obefogad och Sues hjärta helt normalt 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#7 Åå va skönt! Å vicka gulliga rosa tår hon har!

#7 Så bra!!!
Med Vänliga hälsningar

Hemma efter en kort båttur som slutade med åska och spöregn.

Ja det är alltid lika pirrigt.Även katter som scannats flera gånger får mig att bli nervös innan jag fått klart att allt ser bra ut.

Hemkommen från jobbet. Idag var en riktigt jobbig dag
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Sitter i Sthlms innerstad å pustar. Fönstrena öppna för idag funkar inte någon aircondition. Väntar på regnet som jag hörde #10 fanns i Enköpingstrakten. Puuhh..
I morse befann sig regnet i Göteborg kan jag intyga……skulle man ta fram gummibåten för att gå till jobbet eller skulle det räcka med snorkel….?
Äh kankse lite drastiskt, men det regnade rejält så nu är stan hyffsat ren och snygg igen :-)
-- Eternity is a very long time --

God kväll
Här sitter jag & äter middag. Lite sent kanske. Annars har jag bara tagit det lugnt.