Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningar
Läst 261 ggr
cherish
0

Tierp 10-11 mars

Halloj!

Är det några som ska på utställning i Tierp nästa månad?! Vi ska dit med tre katter. Vore skoj att träffa nån av er. :)

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Eine
0

Då träffas vi där! Jag kommer båda dagarna, ska ev hjälpa till i kafeterian också.Har med två katter, en Cornish och en German.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Sewena
0

Hej, jag o min syster ska dit o vill gärna träffa lite nya kompisar. Vi har en rexhane o en huskatt, båda går under färgen blå.

Hur känner vi igen er o vart kan man träffas?

Eine
0

jag kommer att vara i kafeterian och jobba.Överviktig(men inte skitviktig!) tant med glasögon….

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

cherish
0

*asg* Eine - så du säger!!! Jag kommer med en cornish, europé och huskatt.

Sewena: Vi får väl försöka ses i cafeterian kanske? Annars lär jag nog leta upp er om jag vet vad era katter heter. Jag har nog nån form av "skylt" ovanför buren med mitt stamnamn, S*Shaneequas.

www.shaneequas.com

Lullan1
0

Synd att det ligger så låååångt bort…. Ledsen Vill också komma till utställningen….

AnneAlva
0

Jag hade tänkt att försöka lura med mig mina besökande föräldrar på utställningen där, men jag får se med vilket resultat det blir. Cafeterian låter väl som en bra idé som mötesplats, Eine, du kanske kan vara samordnande? Flört

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

A-M.H
0

AAgh, vad avundsjuk jag blir. Var sent ute hann inte anmäla till Tierp, nedrans kort anmälningstid. Kommer ingen av er till Birka , Stockholm 8/4.Kyss

Denna kommentar har tagits bort.
cherish
0

Vi fick bekräftelserna i fredags, Phoebe och Dreamy kommer dömas av Matti Peltonen på lördagen och av Solveig Mellberg på söndagen.

Baileys döms av C-K Gulsett på lördagen och av Matti Peltonen på söndagen.

Ingen av domarna har jag erfarenhet av mer än till namnet. Någon som vet hur de är …? Bra hoppas jag! :)

www.shaneequas.com