God morgon 19 juli!
I natt vaknade jag av att jag frös! Det var ett tag sedan. Friskt klart lite kyligt väder denna tidiga morgon. Nu bär det av till jobbet.
Ha en bra dag!

God Morgon
Idag ska vi in till stan och handla.Det ekar tomt i alla skåp känns det som.Har redan gjort av med lite pengar eftersom att jag har betalt handpennningen på min nya kisse.
Solen skiner men det är inte lika varmt som förra veckan.
Stolt ägare till tre La permer
Helt slut. Extremt mycket att göra på arbetet. Hinner knappt med internet, men nu har jag ledigt ett par dagar och självklart ska det vara molnligt.
Inleder vecka 2 av semestern på likadant sätt som den första. Slösurfar lite på morgonen med bärbar dator och Juppi i knät. Sippar kaffe. Sissi ligger tätt bredvid och sussar gott. Då är det gott att leva :)
Lite senare skall min dressyrtränare ut och rida min häst. Väldigt nyttigt för hästen och intressant för mig. Sen eftermiddag hade jag tänkt komma till semesterns tråkigaste - källarstädning…. Den har jag skjutit upp en hel vecka nu, men tänk så skönt att kunna vakna på morgonen med lätt samvete över att det är gjort? Hmmmmm….
*** Qui vivrqa verra ***

God förmiddag!
Fint väder idag! Jag ska passa på att sitta ute sen. Julia sussar i vaggan en stund och jag funderar på om man skulle diska eller torka golv…men nej, jag prioriterar nog att sitta och ta det lugnt. Det finns gränser för hur flitig jag kan vara. Städade ju halva dagen igår.
Ha en bra dag!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

God förmiddag Ser ut som om solen tittar fram jippi. Idag blir det att va ute i sköna vädret om det inte blir för kvaft ute.
Ha en bra dag alla

God morn! Nyss hemkommen från gymmet! Tänkte prova något nytt, haha!
Lockarna har jag, öronplacering och typ är helt okej. Bara vikten som fattas för ett BIS! ;)
Nu bär det av till bygghandeln för att fortsätta dagen med att näta in vår balkong. Får se om det har hunnit bli skilsmässa innan dagen är slut…
Ha en bra dag :)
Nu börjar min 10 sjukskrivningsmånad. Kommer att sitta och slöa på balkongen
Sköt om er

Åh, har gosat bengalbebisar! Snart 2 veckors dunbollar, åh!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Sent upp ur sängen å stel i kroppen. Hur kan man va så korkad att man först på söndag fm springer å går i en timme å sedan åker till stallet för att rida 3 hästar. Till saken hör att jag skolkat från stallet i nästan 2 veckor å nu red jag 2 hästar torsdag, 2 på lördag å 3 på söndagen. Oj oj, idag är stallägaren tillbaka så jag nöjjer mig med att rida en.

Vilken fin häst det är

#10. Tack, han heter Voyage och är faktiskt 17år. Inte min men jag rider honom så ofta jag hinner. Står i ett stall där jag har förmånen att rida hur mkt och hur ofta jag vill, massor av hopphästar har dom.Tusen tack. Det är så roligt, men jag längar ändå efter en egen…

#11 jag ar sj ridit men det va när jag nog va 9 eller 10 år. Tror jag red i 2 år sen va jag tvungen att sluta rida mina föräldrar tyckte det va dyrt medans jag tyckte det va kul & bra träning för mig.

#13 Jag skulle gärna rida igen om jag hade haft råd. Då hade jag nog ridit för länge sen. Så det närmaste jag kommer hästarna är att se dom på tv när dom hoppar & dressyr.

#9 Oj vilken fin häst! Är själv alldeles hästgalen och just nu saknar jag min medryttarhäst så enormt mycket! Red honom långt in under min graviditet tills jag till slut inte kom upp på honom och även stallpersonalen började säga till (han är 180 cm i mankhöjd). Men en gång hästgalen ALLTID hästgalen! 
Bifogar bild på bjäsen "Allan". Den underbaraste hästen jag någonsin haft med att göra. :-)

# 14 synd att pengarna styr, jag har ibland hittat hästar att rida gratis tex när jag pluggade å hade tid men ej råd.
# 15 oj en så stor häst. Såg jättefin ut.
Igår va det så mysigt för då red jag bara Voyage å galopperade länst en väg mot den nedåtgående solen. Såg både älg, rådjur och hjort.
Familjen har erbjudit mig att köpa Voyage å igår blev jag lite sugen för vi hade det sååå mysigt. Men samtidigt så får jag ju ha honom som min ändå å rida när jag vill utan en enda kostnad.

#15 vilken fin häst det är.
#16 va roligt att du fick erbjudandet om att köpa honom. När jag gick på högstadiet så följde jag med en kompis till stallet hela tiden när hon red det va så underbart att få vara nära hästarna igen då.