Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 598 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 20 Juli!

Jag förstår inte hur tiden kan gå så snabbt! Hur kan vi ha hamnat på 20 juli? Började inte nyss Juli?

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

lockar
0

Ja tiden går alldelens för fort. Nu är det knappt två veckor till semestern.

Leffe
0

Tiden går. Här ser ut att bli perfekt sommarväder. Nu ska jag iväg för blodprovstagningar

Sköt om er

vero78
0

Och om 5 månader drygt är det jul igen ha,ha. Flört

Underbar dag idag. En sväng in till stan blir det för att inhandla sele och koppel till Dexter.

MonicaLagerquist
0

Ja tiden går fort när man har roligt.

Idag funderar vi på om vi ska eller inte ska ut på sjön en stund.Mot kvällningen får vi matgäster så det borde ev röjas och förberedas inför det men sjön lockar väldigt.

Sen undrar nog mitt syrum om jag glömt av hur man tar sig dit ut har inte sytt på länge nu.

Stolt ägare till tre La permer

Heaven1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon alla.

Hade en helkväll igår med min dotter Tilda. Vi gick på bio och såg nya twilightfilmen eclipse.. Hon är totalt vampyrbiten, twilight, vampire diaries och true blood..

Sitter med en konstig kännsla i kroppen. Nu har hela vampire diaries kullen flyttat , ja, förrutom Damon då, och allt känns så tomt. Jag är ju van att ha små tassar runt mig hela tiden.. Får lägga ner min gosekraft på Barnabybarnen i stället, men som sagt, alla katter har ju sin egen personlighet och den jag saknar mest är nog Stefan.. Han var en sådan pusskille. Skulle tvätta hela ansiketet när han kom upp för att kela. Här går han lös på Tilda..

Dem har fått toppenhem och ett par köpte först en katt och kom tillbaka och köpte en till.. Det är roligt när syskonen kan fortsätta att leva ihop..

Avots
0

God morgon!

I dag skall jag försöka gjuta ett brunnslock… undra om jag tagit mig vatten överhuvudet i det projektet, jag har en plan… men att utföra den….

Just nu delar jag rum med Vilde ovh hunden Saga, de andra tre är på andra sidan dörren och får njuta av vår nya altan.

Ha en bra dag!

AlexH
0

dag 2 av mina 4 veckors semester… och jag har redan bränt mig! väldigt klantigt med tanke på att jag som rödhårig borde ha lärt mig vid nu att jag INTE ska sitta i gassande kjlo i linne och shorts när barnen leker på lekplatsen *suck*

hoppas att ni är smartare än jag! trevlig fortsatt dag, nu ska jag hem till mor och prata med hennes blommor eftersom hon är bortrest!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
0

Från kennellkubbens hemsida.

Klockslag Temp ute Väderlek Temp i bil

08.30 +14° skugga +19°

09.30 +18° skugga +38°

10.30 +20° blandat +47°

11.10 +20° sol +57°

12.00 +23° sol +62°

13.30 +22° sol +85°

Då skulle man alltså kunna använda bilen som bastu.Undrar vad grannarna skulle säga om man satte sig naken i bilen med en kall öl.

Stolt ägare till tre La permer

Trollhassel
0

Ska till BVC med lillan. Väga och mäta. Hon blev ju just jättetrött så jag undrar hur det ska gå.

Ha en bra dag!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

xantos
0

Nedräkning. 3 mornar kvar att gå upp!! ÅÅ va jag ska gosa med Spirre när jag är ledig, å vi ska sova lääännnggggeee. Å så ska jag göra som Spirre å bara ligga still i solen med benen i kors!

Eine
0

God förmiddag!

#5FörvånadVampyrbiten!!! Håll henne inne om dagarnaFlörtde tål inte sol!

#6 haha..det är ju vatten över huvudet som du ska undvika genom att gjuta ett brunnslockCoolTänk på att inte göra det för tjockt bara,du ska orka skjuta undan det ocksåSkrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Trollhassel
0

Nu har vi varit på BVC. Julia väger 6 kg och är 60 cm lång. Oj vad hon växer!

Med Vänliga hälsningar

Eine
0

#12 StoraSkrattande lilla tjejen!Kyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0

# 10 och # 12 Åh vad "mina" små älsklingar växer och blir stora och fina! FlörtKyss

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Trollhassel
0

#13 Javisst! Både stor och liten på samma gång!

#14 Skrattande

Med Vänliga hälsningar