JKK resultat den 18/7
Det finns ju en tråd med resultat från den 17 juli och då bör det ju även finnas en med dagens resultat.
IC S*Spotless Tosca, CAGCIB och NOM
GIC S*Spotless Ulv, CACS
GIC S*Spotless Utter, CACS
(båda pojkarna vara "nära skjuter ingen hare" till NOM, men det vet vi ju alla att nästan räknas inte!
)

Grattis till toppenfina resultat.Jag ångrade mig lite i morse att jag bara anmält en dag.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis Spotless! Vad kul med NOM till Tosca
Grattis! Vad kul att det gick så bra!

Grattis till fina resultat
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
Solomon fick ex1 samt blev nominerad. Han var så duktig

Grattis til EX1 och Nom.
Stolt ägare till tre La permer
Wäinö blev BIS även igår
Harri var överlycklig över att ha sådan fantastisk helg den första gången han ställer i Sverige
han hälsar till er alla han träffade!
Älskade Spotless! Dina vackra katter slår ju det mesta,men en Britt blev visst för mycket till och med för din kisse.Bästa Rex i Nomuttagning skulle det kallas,eller hur
Grattis igen!
#7 Nu vet jag ju inte vem Wäinö är men grattis till BIS!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Grattis till alla fina resultat. Jag är nöjd med två gånger Ex1 och en superbedöming på söndagen
Lördagens glömmer jag gärna.
Så glad över att nästan alla rexarna i panel placerades på det enda bord jag kunde se från informationen där jag satt!! Jättefint skötte de sig hela högen.
#9 Grattis! Varför glömma lördagen?Lite trälig kritik gör inte katten sämre,eller mindre värd att älskas,eller hur
?
#8 SC&IP Sweetpurr´s Way To Win DSM
#11 Så kul att det gick så bra för Wäinö. Vad jag förstod så fick han DSM-titeln igår också!

#8 bästa rex i NOM-uttagningen gillar jag! 
#12 jepp, han fick sin DSM-titel. Fantastiskt vacker katt!
Grattis alla till fina resultat!
#11 Aha,det är en katt jag inte hört om förut,då förstår jag