Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettutställningsresultat
Läst 1118 ggr
MonicaLagerquist
0

Järva resultat17/7

IC S*Blå Katten Q tog sitt fjärde cert och är nu halvvägs till sin grand titel.

Stolt ägare till tre La permer

Spotless
0

Grattis igen Q och Monica! Hon var "ovanligt" fin idag din lilla donna! Skrattande

Min egen lilla Ragna som ställdes ut för andra gången i sitt drygt 3-åriga liv, (förra gången var i klass 12), tog dagen med ro. Jag är sååå stolt över henne! KyssGlad Hon lyckades dessutom få sitt CAC i konkurrens, riktigt roligt tycker jag!

MonicaLagerquist
0

Klart att Ragna skulle ta certet.Hoppas att det gål minst lika bra för er imorgon.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

#0-#1 Grattiskramar !Skrattande

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

[Silkwaves]
0

Maonys första utställning - Ex 1och hon tog det jättebra. Domaren tyckte hon hade får små öron som sitter tokigt. Det tycker inte jag Oskyldig Cool

Nya tag imorgon … om jag inte ångrar mig och står över imorgon. Vi får se.

Glömde skriva, Monica håller med Q efter kindtrimning blev en rikgtig cornish pingla!

Och Angela kul att det gick så bra för vita tjejen - sötnos!

Kan inte låta bli att nämna att Sweetpurrs kastrathante Wainö ?? -säkert felstavat blev BIS kastrat . Underbart vacker kille!! I like a lot!

LinusCRX
0

Grattis till fina resultat. Det låter som det har gått bra för rexarna idag enligt de rapporter jag har fått. Lycka till imorgon!

Anki - Varför stå över? Imorgon kommer hon långa och ståtliga öron Flört

AlexH
0

:) Anki - han stavar Wäinö :) men annars helt rätt . Jätteskoj att träffa er alla igen! ser så fram emot att pressa in mig och Monica och Anne-Marie i hennes lilla sportbil till Norge!!! A

Anki Stort grattis till en underbar tjejja.. som jag sa tidigare domaren måste vara blind.. för öronens storlek och öronsättning är det definitivt inget fel på och helheten på denna unga donna är fantastisk!!

Grattis till Monica och Angela som tog sina Cert!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MyTwiggs
0

Skrattande Grattis till resultaten, och som jag nämnde för Anki på FB så fick Zingo också berättat för sig att hans öron var för små på första utställningen. Det är bara att ta nya tag. Man kan inte hålla med alla Tungan ute

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

lockar
0

Solomon ex1 uppe för nominering

[Wiveka]
0

Kul att träffa er allihop!!

Har inte haft tillgång till datorn i helgenFlört