Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 203 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-02-26

God morgon. En hel arbetsvecka väntar. Troligen inte lika jobbig som annars. Det är sportlov i Stockholm och många har åkt till fjällen - precis som om det inte vore tillräcklig vinter här. Alltså mindre trafik. Sköt er nu

Lullan1
0

Godmorgon! Det låter underbart med lite mindre trafik Leffe, det måste vara jobbigt att köra i Stockholm varje dag!

Själv är jag på väg till jobbet, i dag är det en låååång måndag…

Ha en bra dag!

Gittan
0

Vi är kvar i Stockholmsområdet. Nu ska vi ut i skidspåret, jag, barn och hund. Visst är det härligt med sportlov, frisk luft och friluftsliv med barnen. Hoppas på sol också.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

A-M.H
0

Pillow 

God morgon ! Uppe med tuppen (sambon) trots ledig. Semester några dagar  innan jag börjar nytt jobb. Landstinget är för mig endast en minne blott . Suttit matvakt med min hungriga Alf. Och vet ni vad jag ska göra nu, vet inte om jag vågar tala om det……..jag och tre varma krulliga här hemma, ska hoppa ner i den varma goa sängen igen och sova några timmar till. Hur låter det på en skala…..

EvaG
0

God morgon. Själv ska jag på utflykt till Åland. Måste fylla på förrådet med medel så man inte blir uttorkad vid kex- och ostätning.Penga mun

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

Ni har då sköna planer, bortsett från de stackare som måste arbeta.det är bra att ni tänker på hälsan.God sömn, vätska och motion är vad som behövs.OskyldigKyss Vilken tur att ni delar upp det mellan er.Jag ska klappa Irmelis kattmage, byta sand i pottorna och ta mig en mugg kaffe innan hobbyarbetet börjar.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

AnneAlva
0

Usch, det är en hemsk dag, förkylningen jag gått och burit på i nästan två veckor tyckte att det var fantastiskt bra att bryta ut idag. Tur att jag är ledig i veckan!

Annars gör jag som Eine, klappar tjock kissemage. Myyysigt! Kyss Isis blir tjockare och tjockare för varje dag nu och det är ändå ca 4 veckor kvar, får se vad som tittar fram senare i mars. Glad

---------------------------------------------------

Att leva utan katt är inte att leva.

S*Godreign's Cornish Rex

FiiaL
0

Här är det fullt upp med att ta igen sig efter helgens spa-övningar. Det var knådning, Qi gong, stretch och avslappning, medelgympa och bada i poolen dagarna i ända. Dessutom åt vi världens godaste mat. Vilket ställe. Rekommenderas å det varmaste för alla som har ont i axlar, nacke och rygg och mår allmänt risigt.

Glömt inte bort att andas med magen och att sträcka på er - fick vi lära oss.

Anna77
0

Ha en bra måndag alla och krya på dig Anne.S

Ska läsa en bra bok och gosa med katterna och i eftermiddag ska jag fixa en praktikplats..*håller tummarna*

Låter skönt Fiia L…. var var du?

FiiaL
0

Jag var på Sätra brunn mellan Sala och Enköping.

Leffe
0
La_Joz
0

Jag säger också god natt nu. Tyvärr inte med lika söt smiley som LeffeD…

Sov så gott allihopa!

Inlägget är låst för nya kommentarer