Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettövrigt
Läst 578 ggr
MonicaLagerquist
0

Lova att ta hand om varandra

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fick just veta att en väns sambo hastigt gick bort häromdagen.Det får ju en att tänka efter.Ta hand om er och era nära och kära.Man vet aldrig vad som händer.

Stolt ägare till tre La permer

Mona22
0

jo det kan hända så fort, i ett litet ögonblick.

Eine
0

Du har så rätt Monica.Livstråden är så ömtålig.Livet är en gåva, och vänskap och kärlek likaså.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

lockar
0

Du har så rätt, man vet inte vad som väntar. Livet kan fort förändras. Man ska ta vara på varandra.

MyTwiggs
0

Gråter

Usch! Det är viktigt, det du säger!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

LinusCRX
0

Du har så rätt och det är viktigt att vi tar hand omvarandra.

xantos
0

Tänker ofta så fast vissa dagar kan man vara så egoistisk och gnälla över småsaker. En 4 årig liten tjej i min närhet miste sin pappa 37 år gammal när hans hjärta stannade då han var på gymmet. Kan inte förstå varför? Livet har helt enkelt ingen mening, man får fylla det själv.

AmazingNature
0

Jag vet precis vad du menar Monica! Min sambo har ett hjärtfel och blev opererad i november. Sedan dess att det varit några turen till sjukhus…

Min bästa väns hjärta är inte det bästa heller…

Så ja det är viktigt att visa och uttrycka sina känslor varje dag. att leva livet fullt ut och vara tacksam för att man andas helt enkelt.

Beklagar din väns sambos borgång :-(

Eine
0

#7 Åh Steph,jag hade ingen aning.Och så är det,man borde vara glad för varje stund och varje andetag man har tillsammans.Inget är givet ..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora