Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 380 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 16/7

Lite små trött efter en orolig natt.Dels har det varit varmt dels tänker jag på min kamrat som mist sin livkamrat.

Nu ska vi straxt ge oss ut på sjön ett par timmar.Mot kvällningen bär det av mot Kvicksund för övernattning inför lördagens utställning.

Ha en bra dag.

Stolt ägare till tre La permer

Lindavictoria
0

Ja Monica, ibland händer saker och ting som tvingar en att tänka till kring livet. Tråkigt att det måste hända tragiska saker för att man ska göra det, oftast rullar man liksom bara med och stannar inte upp. Så fungerar i alla fall jag mestadels.

Gör min sista arbetsdag inför semestern, igår ramlade en stor katastrof in på jobbet, sånt händer ibland men det har varit lugnt länge nu. Önskar att det inte hade varit precis innan semestern men men…. Inget att göra åt. Finns en chans att det löser sig under eftermiddagen men det törs jag inte lita på. Är inte kul att gå hem på semester med oro i kroppen och inte veta vad som händer, men det brukar lugna sig efter några dagar när man släppt taget om jobbet helt.

Ska bli så skönt att bara vara hemma med sambon och katterna. De är lugna fina sommarkatter nu. I morse när min klocka ringde låg en och sov mot mitt ben och en mot sidan av mig. Jag låg och log en bra stund innan jag klev ur sängen och tänkte "så här kan jag vakna många morgnar nu och bara ligga kvar så länge jag vill". Lycka!

Trollhassel
0

Härlig fredagmorgon!

Julia sover och jag sitter och tar det lugnt. Lillflickan håller på att få sin första tand nu så hon är inte riktigt sig själv.

Idag är der barnmatskok och lite städning som gäller.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Eine
0

God morgon.

#0-#1 Jag har mist mina föräldrar  och även min allra bästa vän,och jag tänker på dem varje dag fastän det nu är många år sedan föräldrarna gick bort.Men livet erbjuder fortvarande goda människor som kommer in i mitt liv,och min familj är det finaste som finns. Jag har mycket att vara tacksam för.

Din vän har dig Monica,det är fint.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Daniella
0

God morgon

Idag blir det en lugn dag hoppas jag. Sen vet man ju inte om det blir ärenden att göra. n bra dag på

Ha en bra dag på er