God morgon 15 Juli!
Då var det torsdag!
Här blir det jobb, sen kommer Model och Chillys ägare och hälsar på. Det var länge sen Model träffade sin ägare och i September ska Model och sonen Chilly åka till Oslo där Model bott första året av sitt liv 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
Här är det redan varmt. I den här värmen som råder har jag en del problem med andningen och då ska jag idag på spirometri. Tror de på fullaste allvar att jag ska lyckas blåsa ur mig en massa luft
Sköt om er

#2 oj , har det redan gått så lång tid. känns som det inte var så länge sedan det hände 
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

God morgon!
Vaknade i ett svalt sovrum, bara 21 grader, det är fortfarande svalt här i dag, jag hoppas det fortsätter så för jag skall i väg till jobbet och där är det dålig ventilation.
Nu skall jag ut och snickra ihop den första nät ramen till altanen…. för att se hur min idé fungerar i praktiken.
Ha en bra dag!
#2 oj redan 3 år! vad tiden rusar i väg.. ägnar några tankar åt honom idag…
Idag är man på kontoret tur att det finns AC.. hemma flämtar hundar och katter.. men man ska väl inte klaga.. snart är det -20… igen
God morgon alla flitiga!
#1 ja det undrar jag också? Du har ju fullt jobb med att dra in luft,så ska du blåsa ut den istället

#3 Ja vi blev alla så bestörta och förvånade.Stackars dig, det måste varit en chock för dig när det hände. Ja tiden går och vi med den….
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

God morgon
#2 sänder några tankar till dig.#1 Det går säkert bra men det är inte lätt i värmen håller tummarna för dig. Idag blir det att va ute i solen. Har solskydd om det behövs man får passa på innan det blir för varmt. Kan alla sorkar gå i fällan nu så man blir av med dom. Vi har fått 2 sorkar nu & 1 näbbmus
Ha en bra dag på er
Här är det ledigt till fredagkväll. Ska till min parksoffa och i kväll blir det het thaimat. Hoppas allihopa här får en trevlig dag.