Morrn 14 Juli!
Då var det onsdag och allt regn har rensat upp luften! Det var väldigt skönt när regnet kom! Katterna satt på rad på balkongen och såg ut som att de aldrig sett regn förut! 
Nu blir det jobb! Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

regn hade varit fint här också. Gärna lite åska med.
Tyra bakar bullar med full fart
. Just nu ligger hon och jäser i värmen.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Här kom inget regn heller
, men det har i allafall blivit lite svalare.
I dag ville Cello inte gå ut i kattgården, han tyckte nog det var för kallt
, bara 21 grader utomhus.
Ha en bra dag!
Här är himlen nästan svart. Sitter och väntar på att de ska komma och sätta tätningslister i fönstren här hemma
Sköt om er

God Morgon.
Inget regn här än så länge och inte ser det ut som om vi skulle få något heller.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon.
Ingé regn här heller, fast det skulle nog behövas…
Är kraftigt förskyld och febrig, usch för att vara sjuk i denna värme och allt! 
Vaknade vid 6.30 tiden av en kraftigt regnskur, den höll i sig ca 1 timme men nu skiner solen igen… Är ledig över dan innan jag jobbar kvällen…
#1 Låter mysigt!
#5 Krya på dig för sommarförkylningar är inte roliga… de har förmåga att hålla ut länge…

Inget regn hos oss och det är tur det för idag är sista dan att måla huset, nu blir det rött med vita knutar. Snart är det klart med nybygget. Altanen är kvar att bygga men det ska en hantverkare göra å så är det min trädgård….ett långt projekt känns det som. Grattis till alla som fått regn inatt. Det hade min trädgård oxå behövt.

SKÖNT men lite regn! Dock inte mycket här i katrineholm men det räckte för att fräscha upp lite.
Idag ska jag nog ta mig en sväng på stan. Har inte vågat mig ner på stan i värmen med Julia på länge men nu är det ju skönare ute.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

God förmiddag
#5 krya på dig. Idag blir det nog en lugn dag. Igår fick vi åska & blixtar såg riktigt häftigt ut med blixten man såg den väldigt bra sen kom det en riktig regn skur efter det när blixten slog ner någonstans vet inte var. Får se om det kommer mer regn i Norrland.
Ha en bra dag på er

sitter på flygfältet nu. har tvättat av "mitt" flygplan så nu står det och skiner i solen. Ska strax hjälpa några nybörjare som vill prova på segelflyg. Sedan tar man väl sig en egen tur om man inte svettats bort innan dess.
Tyvärr ej en bild från idag då jag ej har kameran med men här har jag också tvättat den
# 7 Så fint det blir! Vi kommer och hälsar på så snart vi har tid 
www.mytwiggs.com

#11. Mycket välkomna. #10. Häftigt att kunna flyga! Avis…

#12 det är bara att börja

#14 vad vill du flyga? segelflyg? ultralätt? motorflyg?
motorflyg http://www.ksak.se/flygklubbar.html
segelflyg http://www.segelflyget.se/w/index.php?p=clubs
ultralätt http://www.ksak.se/M-KSAK/UL/ulskolor.html
Där har du olika flygskolor, bara kolla vilken som ligger närmast.
Kostar ca 1500 för en prova på lektion. olika skolor tar olika så det kan vara värt att kolla runt.
# 14 Åh! 
www.mytwiggs.com