God morgon 12 Juli!
Idag känner jag mig trött och seg. Jobb igen!
Kattungarna mår bra och min helg har varit helt galen!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God Morgon!
Varmt som bara den.Katterna njuter i värmen och
jag tycker också att det är härligt.(fast lite nattregn skulle inte skada)
Stolt ägare till tre La permer
God morgon!
Redan 32.5 grader ute! Fläkten går för fullt… Men katterna ligger under en filt och myser;)
Ska strax åka iväg och jobba.

Nej nu bär det av ut på sjön.
Stolt ägare till tre La permer

Första jobbdagen efter semestern. 31grader i skuggan och en hel massa mer hemma hos de äldre jag har hand om. Hade varit trevligt att slänga sig i sjön.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Goddag! På språng men kikade in ändå här.
Jag klagar inte över värmen,det kunde vara +12 och regn och blåst veckor i sträck..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Sitter på jobbet… ensam… nästan… alla andra har semester och jag ska jobba dryga veckan till… Tycker synd om … mig själv. 

God morgon.
Igår var det full rulle med kalas. Satt ute i rekordvärmen mitt på dan då det är som allra varmast, stackars mina gäster…
Har gått och blivit rejält förkyld och risig. Trist med tanke på det fina badvädret. 
Första semesterdagen. Helt underbart! Skall ha 3 veckor nu och ytterligare en vecka senare i augusti när jag fyller 50. Då maken fått lite förhinder till ledighet blir det ingen resa eller så. Jag klagar inte. Kan pyssla i trädgården, gulla med katterna, och vara i stallet med hästen precis hur mycket som helst utan att få dåligt samvete för att jag är "tråkig" :) Livskvalitet!
*** Qui vivrqa verra ***
I förmiddags hos husläkaren för genomgång av Waran-intag. Fick Waran-bricka, men ingen kedja utan ett vanligt snöre att ha runt halsen samt Waran-kort och recept. Från i kväll är man Waran-ätare också
Sköt om er

#9 Mycket att hålla reda på. Lycka till.
Här njuter två och fyrbenta av solen och ledighet.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.