Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettkattungar-till-salu
Läst 762 ggr
acas
0

VI VÄNTAR KATTUNGAR I BÖRJAN AV MARS

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mobackens Vackra Vera har haft en kort dejt med Spotless Midas, vilket har resuterat i en rundare mage.Så nu håller vi tummarna att allt går vägen och att vi får en hel drös med krullungar.

Titta gärna in på hemsidan för närmare information. www.rexicat.com

Hälsningar Anna Carin Ahlander S*Lexingtons CRX

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

Aje-T
0

Grattis! Då blir det finfina bebbar, har en liten Spotless själv….Kyss

svea1
0

Grattis!

Jag och min man var och tittade på din lilla susie Q, men kunde inte köpa då jag var höggravid. 5 dagar efter vi vart hos dig föddes vår dotter Skrattande

Det blir säkert väldigt fina ungar. Midas är verkligen jättefin!

cherish
0

Grattis så mycket till den väntande kullen! Blir säkert fina bebbar .. fina föräldrar! *mm* Har tittat in på din sida oxå! Flört

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Anna77
0

Stort Grattis! Vad fin hon var, mamman!! Glad

Lullan1
0

Vad fina föräldrar! Midas är jättestilig! Vad förväntar du dig för färger på kattungarna?

acas
0

Jag tror att det finns möjliget för flera olika färger, choklad, choklad/vit, blå, blå/vit, röda, creme med eller utan vitt, sköldpaddor av alla färger. Troligen katter med mycket vitt då båda föräldrarna har mkt vitt på kroppen. Sen har båda föräldrarna varsin vit förälder alltså, Midas mamma och Veras pappa är vita. Spännande värre..

Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödanOskyldig

www.rexicat.com

Eine
0

Mmm, det blir säkert vitfläckar, det är mycket troligt. Men helvita blir det inte. Kan du få maskat också?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

aranels
0

Hej hej!!!

Va kul att höra att du ska ha bebisar med Midas. Han är nämligen bror till Mocka som fick 6 stycken stora och friska bebisar den 27/1.

Det ska bli jättespännande att få se hur det går för dig. Här blev det 4 svarta honor, 1 choklad gumma och 1 svart hane. de är ju hur söta som helst. Har tyvärr ingen hemsida än, men det är på gång. Lycka till från familjen Mocka Båvik

La_Joz
0

Va kul! Grattis! Bra att veta vart det eventuellt kan finnas kattungar till våren, då vi gärna vill ha en till!!

Aranels: Är det mocka som är på bilden? Väldigt fin katt!

acas
0

Så fin Mocca är, de blir ju ljuvliga färger efter Pappa Fafner. Sågen bild på Mauritz med och han hade oxå fantastisk färg. Nä vita får jag ju inte men mycket vitfläck förstås. Maskat?? jo det ligger någon maskad bakom de båda så borde kunna bli det men jag vet hur mycket det kan slå igenom. Men oj va kul om det blev någon med mask.. På bilden är Midas NYBADAD..och krullig.

www.rexicat.com

aranels
0

Hej alla

Japp det är Mocka på bilden, hon var inte så gammal där men hon är ganska lik sig.

Hon har en fantastisk päls, en massa lockar och fantastisk kvalitet. Ska sätta in lite bilder på bebisarna så ni får en ide om deras utseende. Ska också berätta att jag inte är någon hejare på det här med fotografering. Men jag gör mitt bästa. Sen är ungarna ca 7 dagar då korten är tagna, nu är de ju 15 dgr. Kommer med nyare bilder snart :-)

Först Kommer Choklad flickan Mocca Sanini

aranels
0

Hoppsan, det där var ju Mocka. Jag försöker igenGlad

aranels
0

Här Kommer den enda gossen. Han heter Monsun

aranels
0

Här är Java, den vackra och lugna

aranels
0

detta är Indo, man glömmer inte henne i första taget

aranels
0

Den här tjejen missar man inte, hon hörs. Hennes namn är Inferno

Glad

aranels
0

Sist men inte minst så har vi Kenya. En dam som vet sitt värde

Lullan1
0

Hur går det för er? Blir det några bebisar snart?

prinsessorna
0

kikar in, då vi letar en rex kisse *L*

acas
0

Än händer det inte så  mycket mer än att Vera Växer stadigt!! hon är mkt större än min förra honkatt som fick tre små kottar.

Vi väntar ivrigt..

www.rexicat.com

Inlägget är låst för nya kommentarer