Nu har vi fått hem Dexter!
Uppfödaren anlände med Dexter sen förmiddag. Det tog inte mer än 3 sekunder innan han gick ur sin transportbur och undersökte hela lägenheten.
Han hoppade upp där jag satt och strök sig emot mig och kelade den gosingen. Lekte med sina kattleksaker, åt lite mat och nu ligger han och sussar sött på en gosig pläd på soffan, precis ovanför sambon som glor tour de france men även han har visst somnat nu, hihi. 
Uppfödaren blev såklart mkt glad över att det gick så bra! Han verkar redan trivas kanon och det känns mer än bra! :-)
Jag känner mig som världens lyckligaste just nu. Äntligen har han kommit hem till oss! 
Bifogar lite bilder som jag tog idag. (Lite dålig skärpa dock men det får ni stå ut med. ;-))

Roligt, Grattis! Skönt att han fann sig till rätta så snabbt.
Jättefin kille, gillar hans stora "prickar" på ena sidan av baken, så charmigt!
Grattis till pojken!
Grattis till en fining,och lycka till .
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Åh vad kul att du har fått hem lillkillen nu! Ser fram emot fler bilder 
Gullunge!!!! Lycka till och grattis!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Förstår att ni är glada att ha honom hemma nu.
Lycka till, med fina pojken!

Så skönt att han fann sig tillrätta så snabbt.
Stolt ägare till tre La permer

Åh tack allihopa! Han är verkligen HELT UNDERBAR!!!
Han går väldigt bra ihop med dottern dessutom och dom har lekt en stund. När vi skulle natta vår dotter så kom Dexter in och hoppade upp i hennes säng och strök sig emot henne varpå dottern fnittrade av lycka. Är så glad över att han verkar trivas så bra med oss redan! 
Mer bilder kommer så småningom. Kram på er!
Ååååh, är det hos dig han hamnat??!!! Han är helt underbar, det vet jag!! Syrran Dessie skickar massa nospussar till brorsan!!! 
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Här är en bild på honom när vi hämtade Dessie i maj 
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Gratulerer med å fått han hjem. Super søt, og så herlig at han fant seg til rette med en gang. De kommer til bli bestevenner, datteren og Dexter.
Det er så koslig med samspillet mellom barn og dyr. Ser bare så glad Max og Fredrik er i hverandre. Tror alle barn har godt av det.
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Åhh vad roligt. Grattis!!

#13 Åh så det é du som har hans syster! Vad kul! Har hört så mycket gott om henne! Dexter hälsar tillbaka tillbaka med nospussar såklart. 

#15 Tack! Dexter och dottern har lekt hela morgonen innan förskolan, hur sött som helst! :-)
#16 Tack! :-)

#17 Javisstja! Fina Gråis och Essie! 

Grattis till den lille godingen..
Grattis till en jättefin pojke!:D
#18 Härlig bild!