Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 762 ggr
vero78
0

Nu har vi fått hem Dexter!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Uppfödaren anlände med Dexter sen förmiddag. Det tog inte mer än 3 sekunder innan han gick ur sin transportbur och undersökte hela lägenheten.

Han hoppade upp där jag satt och strök sig emot mig och kelade den gosingen. Lekte med sina kattleksaker, åt lite mat och nu ligger han och sussar sött på en gosig pläd på soffan, precis ovanför sambon som glor tour de france men även han har visst somnat nu, hihi. Skrattande

Uppfödaren blev såklart mkt glad över att det gick så bra! Han verkar redan trivas kanon och det känns mer än bra! :-)

Jag känner mig som världens lyckligaste just nu. Äntligen har han kommit hem till oss! Skrattande

Bifogar lite bilder som jag tog idag. (Lite dålig skärpa dock men det får ni stå ut med. ;-))

vero78
0

En till. Dexter gillade badrummet. ;-)

vero78
0

En till igen

vero78
0

Hittat en mysplats.

vero78
0

Sussar sött. Kyss

Lindavictoria
0

Roligt, Grattis! Skönt att han fann sig till rätta så snabbt.

Jättefin kille, gillar hans stora "prickar" på ena sidan av baken, så charmigt!

AlexH
0

Grattis till pojken!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Eine
0

Grattis till en fining,och lycka till .Kyss

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Rexjen
0

Kyss KyssKyss Åh vad kul att du har fått hem lillkillen nu! Ser fram emot fler bilder Flört

MyTwiggs
0

Gullunge!!!! Lycka till och grattis!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Spotless
0

Förstår att ni är glada att ha honom hemma nu. Glad Lycka till, med fina pojken!

MonicaLagerquist
0

Så skönt att han fann sig tillrätta så snabbt.

Stolt ägare till tre La permer

vero78
0

Åh tack allihopa! Han är verkligen HELT UNDERBAR!!!

Han går väldigt bra ihop med dottern dessutom och dom har lekt en stund. När vi skulle natta vår dotter så kom Dexter in och hoppade upp i hennes säng och strök sig emot henne varpå dottern fnittrade av lycka. Är så glad över att han verkar trivas så bra med oss redan! Skrattande

Mer bilder kommer så småningom. Kram på er!

cherish
0

Ååååh, är det hos dig han hamnat??!!! Han är helt underbar, det vet jag!! Syrran Dessie skickar massa nospussar till brorsan!!! Kyss

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

cherish
0

Här är en bild på honom när vi hämtade Dessie i maj Kyss

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Pus-
0

Gratulerer med å fått han hjem. Super søt, og så herlig at han fant seg til rette med en gang. De kommer til bli bestevenner, datteren og Dexter.

Det er så koslig med samspillet mellom barn og dyr. Ser bare så glad Max og Fredrik er i hverandre. Tror alle barn har godt av det.

Max&Terri -og prinsesse Amy  http://cornish.blogg.no/

[Wiveka]
0

Åhh vad roligt. Grattis!!

vero78
0

#13 Åh så det é du som har hans syster! Vad kul! Har hört så mycket gott om henne! Dexter hälsar tillbaka tillbaka med nospussar såklart. SkrattandeKyss

#15 Tack! Dexter och dottern har lekt hela morgonen innan förskolan, hur sött som helst! :-)

#16 Tack! :-)

Rexjen
0

#17 Det är vi som har pappa och lillasyster Essie Glad

vero78
0

#17 Javisstja! Fina Gråis och Essie! KyssKyss

Ullisfjallis
0

Och underteckande uppfödare är så glad och nöjd med att alla parter är glada och nöjda!! Det känns härligt att ha fått så fina hem till min Mona-Lisas goa, vackra kattungar! Har bara kent Agent kvar hemma som vänta på någon som vill ha honom…

/Ulrika

Heaven1
0

Grattis till den lille godingen..Kyss

zoolatri
0

Grattis till en jättefin pojke!:D

#18 Härlig bild!