God morgon 9 Juli!
God morgon allihopa! Blev precis väckt av ett väldigt spännande samtal!
Vilken nervös dag det här blev, först detta och ikväll åker vi till turkiet!
Ojoj…
Nu blir det kaffe och att vänta som en hök vid telefonen!
Ha en bra dag!
Godmorgon!
I dag blir det ultraljud av ett litet hjärta,städning och annat pyssel.
Sköt om er!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Tänk att jag ska göra det samma.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon allihopa!
#0 Hoppas samtalet var ett bra sådant? :-)
Själv ska jag städa lite, baka bröd och förbereda inför helgens besök samt dotterns 2-års kalas och sedan blir det en springrunda i skogen. Älsklingen Dexter ligger och gosar i nacken på mig just nu. Jag är så glad för honom och det ska jag tacka hans uppfödare för! :-)
Ha en underba dag allihopa! Skönt med fredag! 

Trevlig djurmorgon.
Började med att jag så 2 tranor (Grus Grus heter dom på latin.fniss) och dom hade med sig " TRANBÄBISAR!!! Jag har då aldrig sett tranungar, runda, helgrå och stora för att vara fågel. Tänkte just på det i våras att var är dom när de får ungar? Då fick jag lära mig att de brukar ruva i nordNorge men nu är de alltså i Södra södertälje!! Åkte ner till båtklubben (å fick stark lust att skippa jobbet å åka ut med båten, suck) men på vägen därifrån så såg jag ytterligare favoriter. Rådjursbäbisar!! Mitt på vägen står 2 bäbisar med sina vackra prickar på kroppen å stora svarta ögon. Vicken duktig mamma, jag blir så glad när man ser att naturen har återbäring.
Ååå vilken underbar morgon.
#4 Naturen är underbar
Själv har jag varit på vårdcentralen och tagit blodprover. De måste kolla att levern tål medicinen jag äter. Nu är jag hemma och väntar på målaren
Sköt om er

God förmiddag
Idag blir det att va ute men det är molnigt men ändå skönt ute.
God morgon! Ni har redan sett vad min morgon bjöd på
Babyboom!
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Nöjd efter dagens HCM-scanning.Båda katternas hjärtan så fina ut.Nu hoppas jag bara att de hjärtana ska klappa för varandra så att vi får små minigrisar framöver.
Stolt ägare till tre La permer
#0 Jag hoppas att ni får en trevlig semester.
#7 Håller med MyTwiggs.. Underbar dag!!

Det har varit en hektisk dag med lite städ, shopping, mys med familjen och nyss följde jag barnen för ett kvällsdopp i sjön.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.