Kattungar på gång!
Det verkar som att det har bakats bullar här igen
Kisi har väl inte varit världens tydligaste, men jag TROR att hon blivit på tjocken med vår goskille Spender.
Jag var så säker på att hon just skulle till att börja löpa, men sen tändes plötsligt julgransbelysningen, så vi får se vad som händer. Om hon är dräktig kommer ungarna i mitten av juli.
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Hoppas att hon är dräktig.Lycka till.
Stolt ägare till tre La permer

Grattis!! Vore riktigt kul att se små halvsyskon till Spirre. Ha en bra dag. Lunch coreträning som vanligt på onsdagar. Kan rekommendera er alla att prova Coreträning. // Krissi

Ah! Anade att det faktiskt var så. Du har ju tvivlat efter alla parningar. haha! Mnmnmnmnm ungarna kommer bli kalasfina! 
Hoppas!!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Kul! Lycka till!
Lycka till
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Hoppas det är rödlysen som inte narras! 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
# 6 Ja, det är ju ibland så. Så har det i alla fall varit en gång förut då julgransbelysningen faktiskt tändes trots att hon inte var dräktig, så ännu vågar jag inte ropa hej 
Såhär ser det ut idag 
www.mytwiggs.com
Grattis - hoppas du inte blir lurad som jag nyss blev
Fast jag trodde ju knappt själv för då hade det i princip tytt på jungfruelig tillblivelse (eller slarviga barn….)
OT: Jag kommer aldrig aldrig att våga ha en fertil hane som inte är kompatibel med mina honor här hemma. Det funkar inte hos oss. Viss självinsikt har jag …och snabba och lite obetänksamma ungar…
# 8 Ja, jag har också blivit lurad en gång som sagt. Julgransbelysningen kan ju faktiskt tändas inför löp också, och just nu vågar jag varken säga bu eller bä om kisis eventuella dräktighet, för jag vet ju att hennes spenar blir rosa vid löp också…. Så begynnande löp eller dräktighet? Ja, det får vi snart veta 
Hon ser ut som en julgris i alla fall, men det kan mycket väl (och bör mycket väl) bero på att det finns så god mat framme till Model just nu
www.mytwiggs.com
Lycka till
Nu råder det ingen tvekan om dräktigheten. Dag 39 är det och magen ser ut såhär! 
www.mytwiggs.com

Grattis och lycka till
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

Grattis, lycka till!

Jag har varit inne på din hemsida och spanat lite på dina jättefina katter! Och grattis till snart nya bebisar! 
# 14 Tack! Ja, det blir nog några stycken med mycket vitt på
Nu är jag nyfiken vill jag lova 
www.mytwiggs.com

#15 Det är jag med vill jag lova! =D Hejja kisi!
Hon är större än samma dag senaste kullen och då hade hon 6 ungar 
www.mytwiggs.com

oj
Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

#19 skön stil hon har! Inte så lång väntan kvar för er nu.
Oh håller tummarna för en lagomkull! Om du nu inte vill sätta rekord i antal cornish bebisar vill säga 
#19 härligt kort

Kisi kisi mjao 
mm det är några däri..men så många hannar??
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Stormagen och snart är de framme, de ska bli spännande och se om det är fler än sist
.. "Sitter på nålar!"

Ja, oj vad spännande!!! Önskar lycka till med allt.
Jag tror att det är fem eller fler, men jag är lite osäker. Ibland ser det ut som fyra. Hon får ju små kattungar, kisi. Alla hon fått har varit 80-90 g ungefär men fullständigt normala och friska. Små fötter, små skor 
Sist hade hon 6 ungar (av vilka en dog efter ett par timmar)
Nu tror jag det blir ungefär samma omfattning 
www.mytwiggs.com

oj
Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

Ojojoj! Lycka till! 
Iiii vad spännande! Nu är det nära!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

Oj Oj vicken mage. Jag är sjukt nyfiken på att se Spirres halvsyskon. Säker bedårande vackra, lik sin mor.
Lyckokram.
Kisi är sitt vanliga påstridiga jag, äter, sover gosar med de andra katterna, pussar på kattungarna hos Model och så bäddar hon ganska intenssivt. De skulle tekniskt sett kunna komma idag, men jag hoppas på att de väntar till imorgon eller så… Det skulle passa bra… alternativd till den 11:e 
www.mytwiggs.com