Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 568 ggr
MyTwiggs
2010-07-06 09:24
0

Morrn 6 Juli!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kisi bäddar och bäddar. Hon har ca 4 dagar kvar på sin dräktighet enligt beräkningarna och jag har lika många dagar kvar på mitt 22 år.

Idag ska jag storstäda efter jobbet hade jag tänkt, för vädret är inte som det har varit de senaste dagarna och faktiskt så njuter jag av det! Är det någon mer än jag som kan få prestationsångest av strålande sommarväder? Jag känner att jag MÅSTE ta vara på varje solig dag, vara ute och njuta fast jag kanske vissa dagar egentligen bara vill vara inne och läsa en bok. Hihi!

Ha en fin dag!

Idag bjuder jag på en Zoo-bild!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
2010-07-06 10:25
0

Morrn morrn.
Lite tung i skallen idag det tar på krafterna att fira silverbröllop.
Idag blir det en tur till Enköping för att hämta en väns katter som bott hos min son sen i torsdags.

Stolt ägare till tre La permer

vero78
2010-07-06 10:33
0

Gor morgon. Idag ska vi titta på en ny STOR, fin lägenhet i ett av mina favoritområden i Sthlm så jag hoppas vi får den! Håll tummarna. Skrattande

A-M.H
2010-07-06 10:43
0

Moorrn..tung i skallen här också..efter en helhelg i Båstad med uuunderbar…roooolig framgångsrik kattutställning..med fantastiska vänner o bekanta..god mat och en del..hmm..rött..Tungan ute

Snart åker jag också till Enköping…ha ha ha svårt o lista ut varför eller hur….underbara Monica har hjälpt till med kattvakt…hennes fantastiska son har utan minsta tvekan upplåtit sitt hemtill Alf o Alma..de har haft det suuuper där..jag är så tacksam..Kyss

Sen idag ska det planeras spännande resa till ett grannland..Flört

Trollhassel
2010-07-06 11:30
0

Skönt med lite regn och svalare luft! *pustar ut*

Jag ska snart bege mig till föräldragruppen. Julia sussar. Hoppas att hon kan vakna till nu så jag slipper väcka henne.

Ha en skön dag!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Mona22
2010-07-06 13:27
0

Firar bröllopsdag idag. Sitter och väntar på gubben som kommer hem snart. sedan ska vi hitta på lite saker, bla äta lite god mat.
tiden går så fort när man är kär.
Semester veckan ut, sedan blir det nog jobba igen.

Ha det fint allihopa och passa på att gå ut i det fina vädret, det blir mörkare snart.

Gittan
2010-07-06 13:37
0

Vad ni firar bröllopsdagar. Själv förlovade jag mig på midsommaraftonen och blev bjuden på en vecka i Paris av honom.

Idag ska hela familjen ned till sjön och bad och sola. Solen skiner och himlen är blå. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Eine
2010-07-06 13:55
0

#6 Firar inte längre,jag är lyckligt skild Cool

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
2010-07-06 14:33
0

# 7 Jag firar inte heller eftersom jag är lyckligt aldrig gift och ännu lyckligare singel Flört hihi

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
2010-07-06 15:55
0

Här firas inte heller bröllopsdag, men i dag kan jag fira att en läkarundersökning dom jag bävat för är över och den var inte alls så otäck som jag trott, allt var OK ocksåGlad

Nu skall jag ta det lungt ett tag.

Ha en bra dag!

Gittan
2010-07-06 22:41
0

Idag när vi vad vid sjön och jag låg och sola fick jag en hink med iskallt vatten över mig. Min odrägliga son lyckades göra samma sak förra sommaren också.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
2010-07-07 00:52
0

#10 Det skulle jag vilja ha sett. Då hade man nog fått sig ett gott skratt

EvaG
2010-07-07 01:00
0

#11 Instämmer.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

AlexH
2010-07-07 01:41
0

JAg får väl "fira" att jag dragit en visdomstand idag… Fast jag måste säga att bröllopsfirande verkar mycket roligare!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Gittan
2010-07-07 01:51
0

#10 och 11 Det var iskallt vatten rakt över magen och inte ett dugg skojigt.

#13 Vilken "rolig" dag du haft då.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Eine
2010-07-07 14:39
0

#14 Du talade väl om för sonen hur ledsen och arg du blir när han gör sådant?Jag skulle bli skitförbannad tror jag.En sak om en 2 1/2-åring gör det..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora