Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 1656 ggr
Bulle
2010-07-05 20:48
0

Balkong

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har läst lite om inbyggd balkong. Men vill höra mer om nät man kan köpa på tex öb ett mjukt nät.

Vihar en balong som vi aldrig använt så i helgen fixa jag till den dels för stt kunna vara där själv del så att katten och hundarna kan svalka sig där.

Putte har suttit på recket och myst. I lördags hade jag markisen för verandan utdragen och jag stod nere och sågade, jag hör en duns nersurfande på markis taket  kommer putte. Jag bär in honom drar in markisen, då hoppar han ner p taket av markisen och sen ner på gräsmattan.

Jaha där sabbade han allt men tur att man var hemma, nu måste jag försöka fixa med när, grönt plastnät eller hönsnä blir inet snyggt, vi har vardagsrum inne och det skulle kännas som ett fängelse. Men jag har funderat på det tunna nätet, men är det ine farligt om de fastnar i det? alt. kan jag ha öppet bara när vi är hemma så man ser att  han inte fastnar.

Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

Ylva-Li
2010-07-05 21:11
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Förslår igen som i den andra tråden, om råddjursnät då. :) Smidigt att arbeta med, väger ingenting men samtidigt slitstarkt. Syns inte utifrån heller. hos oss ser man i princip bara stolparna.

Här finns för 24kr/metern.

Och såhär ser det ut.

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||

Bulle
2010-07-05 21:18
0

mja det syns för mycket.

Stickgalen tjej som älskar Cornish rex, Engelsk bullterrier, dabbagamer.

www.horsfieldii.com

www.stickorgarn.com

Ylva-Li
2010-07-05 21:26
0

Det är nog svårt att få det att inte synas alls. Utifrån, några meter bort ser man bara pinnarna. :)

//Ylva-Li 

|| Studio Li (foto) ||