Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikett: avelshane-finnes-sökes
Läst 722 ggr
Karro80
0

Finns det någon Avelshane i NÄRKE..

Hejsan.  Jag vill inte åka så långt med min katt, hon gillar inte att åka bil. :)

Jag vill hitta en hane som har tid att para min hona i April/Maj.

www.angelfire.com/in4/silvermountain

MyTwiggs
0

Har du tagit en titt på nordiska rexringens avelshaneregister? Personligen tycker jag att man ska välja avelspartner till sin hona med lite andra kriterier än just vart hanen i fråga bor, men jag vill inte komma med några pekpinnar. Den diskussionen har förts ett antal gånger förr.

Lycka till!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

HMMM konstigt mitt svar försvann.

Gör ett nytt försök.

Jag tycker att du ska välja ut en hankatt som passar din hona och sen be att få låna hem hanen om din honkatt nu inte klarar av att åka bil.

Stolt ägare till tre La permer

Karro80
0

Ja Men det kan ju finnas någon som sålt en katt till typ Örebro, Som är jätte snygg. Men det värkar inte finnas någon. Det finns bara en uppfödare med hane här och dom är upptagna.

nakenkatt
0

jag har en unghane som heter Hub cats Anthrax född 15 Februari 2010,han är blå och vi har tänkt att han ska få bli pappa till några kullar.vart BIV på sin första utställning.Han kommer att scannas och blodgrupperas.han har ett superbra temperament.mycket trevlig hane.finns i kumla.

Eine
0

#3 Du kan hämta hem en avelshanne ,så slipper din åksjuka hona resa.Och då blir urvalet större.Det finns många fina hannar som lånas ut i Sverige.Lycka till!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora