God Morgon söndag 4/7
Så var det söndagmorgon och dags att packa ihop på hotellet, checka ut och iväg för sista dagen av helgens utställningar.
Har haft en härlig helg med många skratt, trevligt sällskap och eftersom vi åkte redan fredag så blev det lite minisemester. Skönt.
Önskar er alla en härlig söndag, och till er som kan vara ute, vackert väder!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
God morgon!
Känner mig lite skum… kan vara allt vinet som slank ner igår kväll. 
Idag ska vi göra en roadtrip 
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
I eftermiddag blir det födelsedagskalas. Före det hinner jag med att sitta på en solig balkong
Sköt om er

God Morgon
Genom svettig efter att ha fixat katternas lådor farit runt med dammsugaren och torkat golven.Nu ska jag vila en stund innan Ödesvävs deltagarna kommer hit och mellan landar för avlämning av katterna.
Dotter och svärson ska lajva i en vecka och deras /eller mina katern ska bo här i en vecka.
http://www.asgard.se/odesvav/pages.asp?pageid=00010021
Min man har fått uppdraget att med bil och släpkärra köra upp den till lajvområdet.
Stolt ägare till tre La permer
Får passa på och gå ut och njuta av det fina vädret. Ska jobba fyra veckor till innan semestern. Får hoppas att det finns lite fint väder kvar då också.
Det här blivit svårt att skriva på datan, har en liten Gunvald som vill hjälpa till hela tiden. Full fart på alla fem kattungar. De är över allt.

Varmt idag igen! Vi smälter bort i värmen, jag och Julia. Skaffat en bordsfläkt, men den hjälper föga. Julia har bara blöjan på sig men är varm som en liten kamin i alla fall. Vad ska man göra?! Hon far så illa av värmen, min lilla flicka.
Njut av värmen, ni som kan!
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler
Ska ut och sola på min parkbänk. En underbar söndag. Hoppas ni får en trevlig dag allesammans.
Goddag!
#5 Ge henne svalt vatten att dricka,ta en våt handuk och torka av henne och låt lufttorka.Låt henne vara naken,det är ju bara att lägga plastad frotte eller annat lätt tvättbart under henne
.Huj det är jobbigt med värmen för de små.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

#7 Tack för tipsen!
Man får passa på att gå ut tidigt på morgonen och på kvällen när det svalnat av ute. Nu vill vi bara hålla oss inne där det är tre grader svalare (bara 28 grader). Ska badda henne med våt trasa nu. Stackars min lilla tjej.
Med Vänliga hälsningar
Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Väldigt varmt idag.Jag har sytt en del samt städat i syrummet.Men just nu är jag osams med min symaskin och inte kan jag ta isär den eftersom att symasinskillen har skuvat ihop den för hårt.

God eftermiddag!
Som sagt det är varmt i dag, men hos oss kommer i alla fall lite svalkande vindar. För en gångs skull hoppas jag att regnet inte går norr om oss, en rejäl skur vore bra för rabatterna eller ännu heldre ett nattregn…
Har nu avklarat allt arbete utomhus så efter en välbehövlig dusch skall jag bara slöa restern av dagen.
Haen trevlig söndag kväll.

Imorgon har vi 25-årig bröllopsdag.Tror ni att min man kommer ihåg det?