Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 766 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon lördag 3/7

God Morgon Hade planerat att fara ut tidigt med båten men Urban hade tydligen andra planer.Han vill in till stan och gå på torget först.Nåväl jag har väl att göra hemma innan vi far ut på sjön så det löser väl sig

Stolt ägare till tre La permer

MyTwiggs
0

God morgon!

Idag blir det SOL!

Ha en fin dag och håll tummarna för att det nappar på spöt Flört

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

[Silkwaves]
0

God Morgon - och tänk vad lika man kan ha det Monika.

Jag hade i min enfald trott att vi skulle ta båten och åka ut på en dagstur idag, men min man hade också andra planer. Han vill promenera på Djurgården och ta en öl på något trevligt ställe.

Blev en kompromiss. Hemma och se över hus och trädgård i lugn och gemytlig takt!

Daniella
0

God morgon

Idag blir det att va ute igen Är så skönt att kunna va ute.

Ha en bra dag på er

Leffe
0

Jag ska sitta på balkongen och äta jordgubbar. Sedan är det dags för fotboll på teven.

Sköt om er

Mona22
0

Det är marknad på stan idag så vi ska väl dit och kika lite, sen ska vi till svärfar en sväng. 
Ha en bra dag allihopa.

Eine
0

Godmorgon!

#0-#2Kan inte ni tjejer ta båten själv då? Ni vet ju hur man görKyssJag tror att jag skulle göra det…Skrattande

#4 Jordgubbar mums,det köpte jag nästan varje dag under min veckolånga Stockholmsvistelse.Vem kan stå emot sådana nyttiga godsaker? Inte jag i alla fall.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

lockar
0

En härlig dag. Varmt och soligt.

Ska gå en sväng sedan.

Man måste en sväng till affären också

Salmissra
0

Oh, en nervös dag idag!

Hoppas på sol!

Ha det!

MonicaLagerquist
0

Jag törs mig inte ut med en 28 fots segelbåt själv.Dessutom vet jag inte vad straffet är för att segla halvblind.

Men nu har vi ialla fall varit ute ett antal timar.Mannen badade men inte jag.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

#6 Skrattande hoppsan ,jag glömde bort det.Tur att du kom ut på vattnet ändå,det har varit 30 grader varmt här..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora