God Morgon 2 juli
God Morgon
Vet inte riktigt vad som ska hända idag.Det enda jag vet är att jag ska över till grannen och hämta nycklarna till deras hus.Ska vattna katterna och se efter blommorna när de är på semester.Två bengaler och en crem-vit huskatt.
Fick nya bilder på min kommade lillkatt igår så om inte annat kan jag ju sitta och dreggla över bilderna och längta tills han flyttar in.Fast det dröjer ju länge.
Stolt ägare till tre La permer
God morgon!
Bakat bullar för fika på söndag. Det luktar underbart
Man får passa på tidigt på morgonen så de inte jäser för fort i värmen.
Sedan iväg och storhandla.

God morgon allihopa.
#1 Jisses så gott med nybakade bullar! 
Ska snart ut på en joggingrunda och sedan blir det lite småplock här hemma.

God morgon!
Va gott det låter med nybakat. Har inte bakat bullar på länge nu. Idag blir det att va ute i solen 
Ha en bra dag på er
I förrgår kom jag hem från ännu en vecka på sjukhuset. I går fick jag beskedet att jag blivit beviljad färdtjänst. Idag sitter jag för första gången och tänker framåt. Vart ska jag åka, vem ska jag besöka och så vidare. Det är en helt underbar känsla. Allt är inte svart längre.
Sköt om er

Skönt att du är hemma igen.Visst är det härligt med färdtjänst.Tyvärr så fungerar det inte så bra för mig eftersom att jag bor så nära kommungränsen och bara får åka inom kommun skulle behöva kunna ta mig till Uppsala men det går inte.
#6 Jag troddee färdtjänsten gick över kommungränser. Att man kan åka vart som helst inom landstinget. Här i Stockholm är det i alla fall landstinget. Jag kan åka till Norrtäle, Nynäshamn och värmdö med flera kommuner långt från min hemmakommun Solna

Här i Enköpingskommun så får vi bara åka inom kommun.Ska vi utanför så måste vi söka i tre veckor i förväg betala och få ut pengarna i erfterskott.
#8 De är ju dumt. Här är det som sagt landstinget och SL som har hand om det
God fredag! FREDAG!
Jag har slutat jobbet och ska spendera resten av dagen nere vid sjön 
Ha en trevlig fredag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God eftermiddag!
Här är varmt och soligt!
I dag har jag fått en dubbelaltandörr inmonterad i mitt kök, vad fint och ljust det blev, och ännu bättre när det blir en innätad 20m2 stor altan utanför
måste få dela med mig av en härlig bild på min systersonson Elias nästan 7 månader gammal
Ha en bra dag!
# 12 Härligt, och vilken kaluffs för en 7 månadres? Eller? Hihi! Jag kan katters utveckling mycket bättre än barns 
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

#13 jo han han har mycket hår, han går under namnet "kalufsen Lindberg"