Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 215 ggr
EvaG
0

God morgon 24 februari 2007

God morgon. Snart är vintermånaden över om man går efter kalendern. 4 dagar kvar sen kommer våren, eller…..

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon alla vänner!

En lite grå dag men o så skön .En av mina kattor tvingade upp mig, så här sitter vi framför datorn hon och jag.Får jag bara lite kaffe i mig, blir det riktigt bra.Vill ni se bäbismage? Det är inte rex ,utan en tjej med rakt hår som kallas Siames och är bästa kompis till mina krulltottar

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Leffe
0

God morgon. Eine jag blev också väckt av en katt. En hona som stod och skrek alldeles vid mitt öra och talade om att hon löper. Snacka om uppvaknande. Sköt er nu allihopa

Gittan
0

God morgon. Barnfritt. Ska passa på att städa. I kväll är det utgång som gäller.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Lullan1
0

Godmorgon! I dag ska jag städa av lite, tvätta, åka och storhandla, kanske hinna förbi djuraffären och förhoppningsvis gå på bio med sonen och se Spöket Laban. Ikväll är det ju 3:e deltävlingen i melodifestivalen och den får jag absolut inte missa!

#1 Vilken riktig tjocksimage! När är det dags?

Ha en skön avkopplande lördag!

prinsessorna
0

God Morgon och lite avis på att ni blir väckta av katter *L* själv vaknar man av den inbyggda väckarklockan, fast det är helg 06 *piiip*

Ha en skön helg allihop!!!
Mvh Mia

A-M.H
0

Peeing In The Snow God morgon Kyss. I våran familj är vi morgontrötta och när vi är lediga sover vi länge, äter lång frukost.  Hääärligt ! Ja jag har ju varit uppe, nästan gått i sömnen när en av missarna ville ha mat, men det får ni läsa om i Alfens bantardagbok.

Vi längtar alla efter våren då vi får springa ute i gräset. Speciellt Alf, han äääälskar o springa över stock o sten. Nu ska jag tvinga ut sambon. Ha en bra dag.

Eine
0

#4  Det är dags 8 mars, Internationella Kvinnodagen…

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Lullan1
0

#7 Vad spännande! Jag måste bara gå till din hemsida och kika på alla dina vackra katter! Hur många har du hemma hos dig?

Inlägget är låst för nya kommentarer