Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettallmänt-cornish-rexprat
Läst 428 ggr
vero78
0

Kan veckan gå nu? ;-)

Jag tycker iof att tiden rusar iväg, men nu är det som så att jag faktiskt önskade att tiden kunde snabba på lite till! Jag vill ju ha hem min Dexter nu! Skrattande

Nåja, nästa vecka levereras han hem till oss av sin uppfödare! Jag får hålla ut till dess. Och imorgon blir det katt-tillbehör-shopping dessutom. Ska bli kul! Har inte en enda katt"grej" här hemma, men det ska det bli ändring på nu vill jag lova (undrar om sambon kommer att klaga sedan?). Flört

Ulricah
0

Jag förstår precis hur du känner det, fast jag måste hålla ut tre veckor till … sen får vi hämta vår lilla gullegris.

kayarina
0

Myyysigt. :D Vet hur det är att vänta. Tur att det alltid är värt det. :D

MonicaLagerquist
0

Visst är  det jobbigt att vänta .Men tiden går trots allt fort.Tänk på mig som måste vänta länge länge flera månader innan jag får hem min nykatt.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0

Åh, jag vet precis hur det känns! Min dröjer flera månader också så jag är avundsjuk på dig!

Lycka till med lillpissen :)

Spotless
0

Vet hur du känner! Lycka till med grabben!

Mona22
0

Min är nyfödd så det är lång väntan för mig.
Jag tycker tiden går väldigt sakta när man väntar på något.

Rexjen
0

Åh vad spännande! Ser fram emot bildbomb senare ;-)

MyTwiggs
0

Spännande! Visst är det magiskt att vänta på att få hem ny kisseunge! Jag har just fått hem mina nya älsklingar men väntar på en till. Det kommer att dröja dryga två månader innan hon kommer hem, men det är värt att vänta på! Som längst har jag väntat ett knappt år, men då har jag klagat och jämrat mig sör mig själv Flört

Ser fram emot bildbomber på nya forumbebisar!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

vero78
0

Dexter é inte sååå jätteliten då han trots allt är 5 månader +. Men självklart kommer jag att lägga upp bilder på sötingen sedan. Skrattande

[Silkwaves]
0

Förstår att du längtar. Tiden går alltid så långsamt när man längtar. Jag ser fram emot alla fina bilder du ska överösa oss med! Flört