Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 449 ggr
MyTwiggs
2010-07-01 09:06
0

Morrn 1 Juli!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu är det Juli här i min kalender och idag ska min gamla farmor firas på sin födelsedag och månadsskiftet gör mig påminnd om att jag bara her 10 dagar kvar av mitt 22 år Förvånad Börjar känns mig lite medelålders Förvånad

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
2010-07-01 10:50
0

God Morgon.

Ja nu är det ny månad igen.Det är inte klokt så fort det går.

Idag ska jag in till min son med två katter som han ska kattvakta över helgen medans deras matte far på kattutställning.

LillGrisen har blivit man och sjunger numera så vackert.Tur att han ska HCM scannas nästa vecka och sen ska han få göra sina parningar och sen SNIPP SNIPP.

Stolt ägare till tre La permer

AnnicaB
2010-07-01 10:51
0

Har tagit ut en semesterdag så här mitt i veckan. Skall iväg på dressyrtävling med hästen i eftermiddag. Det blir en lång dag, min sista start är kl 19.45 - sedan skall hästen pysslas i ordning och vi hem 13 mil och fixa i stallet efter det.

Men just nu sitter jag  och drick er morgonkaffe i soffan med MacBooken i knät och inknödd mellan min mage och datorn är Juppi. Alltid lika mysig, även när hon kliver omkring och skriver när hon kliver omkring på tangenterna. Fast nu upptäckte jag precis att jag på något mystigt sätt missat att klippa en av hennes klor, den är lång och vass och känns väldigt mycket när hon ligger och trampar mig på låren…

*** Qui vivrqa verra ***

Trollhassel
2010-07-01 11:29
0

#0 Samma här ;)

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

[Silkwaves]
2010-07-01 11:59
0

God morgon,

Ännu en dag på jobbet… arbetslusten är lite på vift…

Funderar så om jag har smygdräktig katt där hemma eller om hon bara gick tom. Troligen det senare. Och i så fall undrar jag VARFÖR mina tre honor ALLA har bestämt sig för att det inte är kul att löpa sommaren?? Två av dem har ju luktande hankatt att sniffa på närhelst de vill. Hoppas så på en kull efter Einar iallafall eller allra helst två… om man vågar ta ut svängarna..

Fick puffar från Johanna i går. Superfina och mycket uppskattade av katterna som inte ens ville krypa upp och hälsa på mig i morse. Tre katter i ena puffen - den lilla och Bella i ensamt majestät i den stora Kyss

AlexH
2010-07-01 12:54
0

#0! hahahaTungan ute medelålders!! vänta tills du kommer upp i min ålder och ser hur lite tid man har kvar innan man blir 40! ;) Kan inte fatta att man är där om mindre än 2 år! vart tog alla år vägen.. jag var ju nyss fyllda 25!

Idag kl 13.30 så säger jag upp mig hos min arbetsgivare - sedan börjar mitt nya utmanade liv i september på ett nytt spännande jobb!

Imorgon far jag med kompis till Båstad för kattutställning och herrgårds boende - skall bli super!!!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

MonicaLagerquist
2010-07-01 13:17
0

Håller tummarna för att det trots allt är en dräktighet.

Stolt ägare till tre La permer