Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 429 ggr
MyTwiggs
0

Morgon 30 Juni 2010!

Ingen god morgon för mig! Fick just veta att kattmamma med ungar hos min uppfödarvän aldrig kom hem från djursjukhuset.

Ha en bra dag ni andra!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

#0 Så tråkigtRynkar på näsan

Här är det full fart jag håller på attfå en ny ytterdörr. Det borras och spikas, Saga skäller och katterna är oroliga. Men det kommer bli fint.

Ha en fin dag!

MonicaLagerquist
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#TS

Så fruktansvärt trist.

Här är det lätt soldis så vi funderar på att hasta in till stan en sväng fylla på kylen och även tygförrådet behöver fyllas på.Är det inte konstigt.Hur mycket tyg jag än har hemma så är det alltid i fel färg.Visar upp gårdagens syprojekt.

Det är en nakenfis som ska slippa frysa framöver.

Stolt ägare till tre La permer

vero78
0

My Twiggs.

Åhhhh neeej så hemskt!!! Gråter

AlexH
0

trist med mamma katt… detta är ju den hemska baksidan med avel..

Idag ska jag skriva kontrakt för mitt nya jobb kl16!!

håll tummar för mig!

Alexandra H

Medarbetare på Cornish Rex Ifokus

Min uppfödning:

www.pixiefay.se

Trollhassel
0

#0 Nej, ved hemskt! Stackars!

Skönt att det är lite svalare idag. Både Julia och jag har lidit a värmen. Funderar på att gå ut en sväng senare om det inte börjar regna. Ska försöka hitta något till min farmor i födelsedagspresent.

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

RacerDonnans
0

#0 Så tungt, minnen poppar upp hur det var för mig för ganska exakt ett år sedan, men jag fick i alla fall behålla min underbara Stacie som kastrat efter en tung kväll/natt. EFteråt var jag alldeles tom länge.
Jag sänder styrkekramar oavsett vem det gäller, detta önskar jag inte ens min värsta ovän.

Idag har vi regn och åska så det blir en städdag.

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

MyTwiggs
0

# 6 jag minns också. Usch! Stackars dig och Stacie!

Nu är jag bara så ledsen att det gick åt skogen för en vidunderligt vacker och härlig cornish och hennes två ungar. Det är så att hela hjärtat vill gå i tu Gråter En sorglig vecka har det varit hittills. Nu måste det väl vända?

www.mytwiggs.com

MyTwiggs
0

BTW, för att inte skapa några spekulationer om vems katt det gäller så kan jag meddela att jag inte tror att någon av er känner till vare sig uppfödaren eller katten. Det är ingen forumkändis som fått problem. Denna sorg slog till på andra sidan Atlanten.

www.mytwiggs.com

Salmissra
0

Det verkar vara en riktig tråkig vecka.. Min syster 10 åriga hund gick bort igår också..

:(