Hemma igen....
Efter en regnig och blåsig midsommarhelg strax söder om Mo I Rana (närmare bestämt Nesna)
Vägen dit var vacker om än brant… vissa sträckor rörde sig det om 8-10% lutning och serpentinvägar… men väl värd resan när man såg fjällen och snön på topparna…
Hur som helst så hade jag 4 egna och en "lånekatt" med mig, resultaten blev:
Lördag: S*Mobackens Diddi of Dolleminas CRX d, CAC och CHAMPION, S*Älgskogens Zirconia von Zoel CRX f 03 Ex 1, S*Sewena Jun Matsumoto CRX b 03 24 CAC och CHAMPION, CH S*Dollemina's Dancing Queen CRX f 32 CACIB och NOM-V, samt sist men inte minst S*Dollemina's Dirty Dancing CRX n CAP och PREMIER
Söndag: CH S*Mobackens Diddi of Dolleminas, CACIB, CH S*Sewena Jun Matsumoto CACIB, CH S*Dollemina's Dancing Queen CACIB, PR S*Dollemina's Dirty Dancing CAPIB, samt S*Älgskogens Zirconia von Zoel Ex1, NOM-J, och BIS-J!!!!! Äntligen
Prata om att tårar rann av glädje, har inte helt hunnit smälta det efter allt….
Passade på att fota Dirty aka Smurfen när han varit här på besök innan resan…

Grattis!! Du fick en väldigt bra helg
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Snygg svarting ;).
Ett supergrattis till den efterlängtade BIS som vi visste skulle komma förr eller senare. Grattis, grattis!! Hon är så fin. Kul med Dancing Queens NOM också.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Tack båda!!
#2 Jo men förstå att jag tappade hakan när hon fick sitt NOM (Q alltså… dottern var ännu mer förvånad)

Gratulerer med topp resultater!
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Gratulerar till fina resultat

Grattis till fina resultat!
#4-6 Tack!!

Grattis till fina resultat.
Stolt ägare till tre La permer
Grattis igen
.. Det blev verkligen en lyckad helg!! 
Jag glömde komma fram och berätta hur det gick för devons! Resultaten var iaf så här:
lördag:
IC IP Nemesis av Jamas (N) - CAPIBoch IP, NOM; BIS-K
(N) Fargos True Romance - CAC
söndag:
IP IC Nemesis av Jamas (N), CAGPIB, NOM, BIS-K
(N) Fargos True Romance - CAC
Grattis till dina resultat och tack för en duktig assistent :)
#11 Jag stod och spanade men såg dig inte, när jag höll på att packa ihop… Tack själv för en trevlig helg även om vi inte hann surra så mycket… (det får vi ta igen nästa gång…
)
Såg bilder från utställningen och visst även fast det var katter i förgrunden skymtade jag dock i bakgrunden på många bilder från panelerna…
Tack allihop!!!

Grattis till fina resultat och BIS!
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Nejmen denna tråden hade jag helt missat. Grattis till din utställningshelg. förstår att du är glad!