S*Spotless Xerxes - B-hane på tillväxt
Idag fick jag veta att lille Xerxes CRX a 21 33 har B-blod, han är också FIV- och FeLV-negativ.
e. GIC S*Spotless Qat CRX a 23
u. GIC S*Spotless Prisma CRX c 33
Xerxes och Xavier

Men inte få du frestas så.
Stolt ägare till tre La permer

Oj! en sådan fin hane vill ju jag ha till min hona
, synd att jag inte har någon hona ännu….. men kanske på jäsning
Åhh, gosekissen
Han är en fantastiskt cool kille och jättekelig
Mycket goda nyheter.Fin katt också
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Där har du en liten sötnos
Angela, och B-blod också. Jag känner på mig att den lille herre kommer att få träffa brudar framöver 

Fining! Han blir nog poppis bland brudarna vad det lider. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Jag gillar honom ju i alla fall!
Han ställdes ut för första gången i söndags och skötte sig bra, var uppe för nominering med fyra andra ungdjur, men han är blyg! Förhoppningsvis tuffar han på sig och blir mer lik sin far när det gäller att koppla på charmen. Kanske följer han med till UK för mer träning. 

Ja ta honom med till UK Lördag så det blir en BIV ungdjur grupp 7 också.

#8 åhå!? Det vore ju roligt! Kanske jag byter och tar med honom istället för Ragna då rå… ? Gäller att bestämma sig snabbt nu innan anm.tiden går ut.

#9 Äsch, ta med dig båda två du! Det är ju 600 katter/dag så jag är rätt säker på att det finns plats. 
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.

Åh, vad sugen jag blir, men den enda honan jag har framöver är en maskad och jag vill ju inte veta i förväg att det bara kan bli maskat. Jag älskar ju "julafton" vid förlossningen. Suck
. Kanske ändå……
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

vilken läcker katt!
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Nu blir jag frestad kanske något för min Prinsessa
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex

#10 haha, jo så kan man ju göra också… men det känns som att det räcker med 3 katter på lör- och 3 på söndagen. Jag har ju mammas katter att hålla reda på också! (och mamma!) 

#11 jag håller med, det är lite ospännande att veta att hela kullen blir maskad. Vad bär hon på för anlag då? Xerxes är ju blåmaskad och mönstrad och så bär han på choklad, med rätt hona kan det bli en härlig färgfördelning.
vem kan säga nej till en prinsessa!?

Honom gillar jag. Passar nog bättre till min maskade

Hur går det på Bordellfonten.Jag hörde att han jobbar nu .

Tjusig kille!
Han är fin

Han skulle passa bra till min Tyra härhemma. Hon tycker att hon är så snygg för tillfället.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus

Vilken snygging!
Snygging

Monica - han har en fin tjej hemma nu, men han är för osäker för tillfället för att göra mer än titta och rulla runt och visa sig "liten" och ofarlig.
Tack ni andra!
Mona22 - skrattar lite åt din kommentar, bra omskrivning.

#27 Blir det en snygg hane i den kombinationen så har jag planer på att kattnappa en .Men berätta inte det för min familj.

#28 vad roligt! Tiger som muren och håller tummarna ännu mer än innan att min lille hare hittar det mod han behöver för att det ska bli något att kattnappa. 

Angela-Du vet väl att det ALLTID är hankattsägarens fel om det är fel kön eller färg på kattungarna.

Läckerbiten då. Så stor och fin han blivit.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Monica - jo då, jag veeet! Det är alltid hankattsägarens fel!
#37 tack! Fast han vet inte om det själv, han är väldigt barnslig, min lille bebis. 

Vackra blå ögon,det gillar jag
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex