Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 403 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 29 Juni!

Jag känner mig helt slut men ska snart jobba. En av mina uppfödarvänner fick åka in akut med kattmamma till veterinären nyss efter att hon förr en livlös unge och sedan blivit väldigt svag. Jag är lite nervös över det och väntar på att få höra något mer.

Ha en bra dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

MonicaLagerquist
0

God Morgon

TS.Det låter nervöst hoppas att allt går bra med mammakatt och ungarna.

Stolt ägare till tre La permer

Trollhassel
0

#0 Fy, så hemskt! Rynkar på näsan

Jag och Julia försöker överleva i värmen. Hon är väldigt gnällig och tycker det är på tok för varmt. Vi ska nog bara ta det lugnt och hålla oss i skuggan och inne så länge det är svalare här än ute.

Ni som kan njuta av värmeböljan får ha en underbar dag i solen!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Lindavictoria
0

Lite kvavt på kontoret idag men just nu ändå molnigt ute. Inhandldade en "cat mate" till kissarna igår. Lilla Grå blev överlycklig och satt och tittade och slickade och kände i minst en timme. Kul att se dem sådär nyfikna!

TS. Låter dramatsikt, hoppas att det går bra till sist.

LykkeLii
0

#0 Håller tummarna för dem.

Idag tror jag det blir sista dagen på uppgiften (sommarkurs). Tilla är orolig och tycker värmen är jobbig. Dock så är hon lite rastlös så vi gick ut en snabbis för lite luft i skuggan. Elmer (olycksfågeln) kraschade en klo idag så det blödde floder, men blodstoppade vadd är super vid sånna tillfällen! De andra två kissarna vill bara äta och få godis (en bantar och den andra är bara ett matvrak). Så det är en "jämn" balans här hemma Flört

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se