Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 450 ggr
EvaG
0

God morgon 23 februari 2007

God morgon. Precis hemkommen från arbetet. Kan tala om att det är kallt ute! Det har dessutom fortsatt snöa. Nu ska jag ta en kopp te och kela med katterna samt krypa ner i sängen. Trevlig fredag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

God morgon. Tack så hemskt mycket för dessa "underbara" ord kallt och snö. Nu vill jag också krypa ned i sängen igen istället för att borda en iskall färdtjänstbuss. Sköt er nu

Lullan1
0

God morgon! Äntligen fredag, det känns underbart efter en tung  vecka!

Nu ska jag gå till jobbet!

Ha en bra dag!

cherish
0

God morgon! Här har det snöat i natt, är -12 ute nu och jag är dunderförkyld! Har knappt sovit pga hosta o nästäppa! Undrar om förkylningar smittar via vårt forum …. ;)Snart åker make och barn iväg på jobb och skola/dagis och då ska jag bädda ner mig ordentligt!!

Ha en bra dag!

Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

jonnyroland
0

godmorgon

idag har jag den körigaste dagen på veckan…..

ha det

Gittan
0

God morgon. Oj vad arg jag varit efter att sett Insider i går. Svarat på  "Om katter på Insider". Är mest arg på SVERAK. Så till något skönt. Barnfritt i helgen och hostan borta. Barnen är hos mormor och morfar. Så här ska kopplas av.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Lullan1
0

#3 Stackars dig… är det din tur att vara förkyld nu? Det måste vara nåt som går här på forumet för snart har alla varit mer eller mindre dåliga! Krya på dig!

Anna77
0

# 3 krya på dig! Ha en bra helg alla här!

Inlägget är låst för nya kommentarer