Stackars er!
Stackars er på västkusten och i södra Sverige. Ni kommer tydligen att bli helt insnöade de närmaste dygnet. Ta hand om er och era katter
Hörde precis på Gotlandsradion att det är ett ordentligt oväder in över oss… *burr*…

Jag har visserligen längtat efter snö, men så sent som i måndags var jag helt säker på att våren hade kommit! Att man inte lär sig från år till år…
ja nu har dom haft det för jävligt ett tag med många turer****
Bunkra upp med ljus och tändstickor, toapapper, kaffe , kattmat och kattsand.Vi hörs till våren(?)När snön tinat menar jag.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Ja jösses, ni brukar väl oxå bli illa drabbade på Gotland, Lullan, stämmer det?? Har en väninna i Skåne och det har varit tufft i vinter tydligen …. Hoppas att ni alla som bor där slipper en upprepning av Gudrun iaf …!!
Vi har bara kallt, -26 grader idag, men strålande sol!! Hellre det än snöstorm!!! *brrrrr*
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

USCH ja villket väder..Här i Tidaholm snöar det för fullt just nu..JAG VILL HA VÅR NU

..fniss…ja läget i GBG är inte så himla farligt …än…vad jag kan se därute då…men visst är de trist när de vart barmark så länge o behöva få detta hära igen, för här blir de ju bara till slask så fort tempraturen sjunker de minsta lilla….
ps/lägger in en bild tagen nu från min balkong, en liten snörapport….*blink*
Här har det inte heller varit nåt… Kallt som tusan, men inget mera varken snö eller oväder. Det kanske kommer ännu, vad vet jag!

Är lite orolig, vi skall åka med nattåget från Stockholm ner till Malmö och hoppas inte vi kommer sitta fast någon stans hela natten 
#9 Hörde precis att de varnade på radion neråt Skåne, måste du verkligen åka? Det är ju inte kul att bli stående någon stans…

Ja, nu har vi fått lite snö här i Gbg…
På jobbet fick vi en snödriva precis innanför dörren! Vi har såna där dörrar som egentligen ska öppna och stänga sig automatiskt, men då vi hade en "drive-in"-kupp för några månader sedan, så har den funktionen pajjat. Så nu står dörrarna öppna hela dagarna! Men inte mig emot! Jag tycker ju om snö!!

#10 ja måste i väg, skall på jobb intervju i köpenhamn i morgon och våger inte lite på att jag kan flyga ditt i morgon. Vi får se hur det går
#12 Jobbintervju! Vad intressant! Berätta mer när du kommer tillbaka, om du vill alltså! Lycka till!

Lycka till, smirik! Vi håller tummarna för dig!
Hos oss har det kommit några fjun om man jämför med i Skåne bl.a.

Efter en resa på 14 timmar anlände vi till Köpenhamn. Vi var fast i Hässeholm i 6 timmar
Jag var "endast" 4½ timma sen till min intervju men dem var snälla och väntade på mig.
Som tur är var det, det hela värd eftersom jag fick erbjudat jobbet. Skall jobba som skadereglerare i Köpenhamn 

Grattis Smirik! Det var verkligen roligt att höra att du fick lön för mödan.
Grattis! Vad kul att det gick bra!
Ska du flytta nu med katter och allt till Köpenhamn, eller kommer du pendla?
Grattis. Så då blir det flytt till Danmark snart?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Tack tack
Japp vi kommer flytta ner till Köpenhamn, sambo, katter och allt. Skall bli jätte roligt att komma hem igen

Grattis Smirik! Verkligen kul att du fick jobbet! När flyttar du?

La_Joz..Jag flytter ner redan om en månad, sambo och katter följer efter när jag har fixad bostad i köpenhamn

Ok! Lycka till med flytt och jobb! Hoppas för er skull att snön är borta då. Det borde den ju vara, men man vet aldrig…