God morgon 24 Juni!
God morgon! Dagen före midsommarafton innebär lite förberedelser! Katterna ligger och gonar sig och jag ska snart jobba.
Ha en fin dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God Morgon
Idag blir det matinköp och symaskinshämtning.
Ha en bra dag.
Stolt ägare till tre La permer

God morgon!
Soligt i dag också!
I dag blir det nog en färd till bygghandeln och så lite städning inne eftersom släkten kommer i morgon. Fast jag tror det blir med betoning på lite
Det lockar mer att vara utomhus.
Ha en skön dag!
Dagen före midsommar är det tandläkaren som gäller. Överlever jag blir det en solstund på balkongen
Sköt om er
Jättefint foto på Damon!
Jag är GLAD och ser helt plötsligt hur kul hösten kommer bli!! Jag har precis fått nytt jobb! Jag blev kontaktad av min gamla chef och han och de andra medarbetarna där som jag jobbat med , de flesta av dem.. ville att jag skulle komma till dem! Jag fick ett erbjudande som jag inte kunde motstå - både ekonomiskt och arbetsglädje vis! jag skall ansvara för hela administationen för detta företag och bygga upp det från grunden och hålla koll på konsulterna :)
så som mitt jobb var innan alla omorganisationer och nedbrytelser av ett bra team. som skett på mitt nuvarande jobb.. Jag säger bara JIPPI!! och trevlig midsommar!
Får väl lägga in en bild på min gostjej, Det är Gunnel Hedberg som tagit alla mina fina foton!

Grattis Alex!Vilken höjdare inför Midsommar,jag är så glad för din skull!
Och finaste sötpluttan men sin lilla sträva tunga!
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Grattis Alex.
Stolt ägare till tre La permer
Har idag varit och köpt ny kyl och frys. Mycket pengar, men jag var tvingad. Var -30 grader í frysen hur jag än gjorde. Ingen ide att laga för gammal.
Grattis Alex till jobbet
#8 -30 är väl nästan rekord i juni
…
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora