Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 789 ggr
MyTwiggs
0

God morgon, Onsdag 23 juni!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Midsommar närmar sig, det är fullt ös på katterna och solen skiner. Nu blir det lite jobb och senare kommer Myra och då ska vi mysa i solen med Julia!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Avots
0

Godmorgon!

En strålande solig dag med lite svalkande vind, perfekt för en dag i trädgårdenGlad.

MonicaLagerquist
0

Pysslar lite här hemma inför midsommar.Svärmor kommer hit och vi ska väl äta något gott är det tänkt.Vi har en burk gåsleverpate´ som ska ätas upp och jag har lite dålig koll på hur man äter liknande delikateser.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0

Morrn morrn!

Idag jobbar jag sista dagen innan jag är midsommar ledig!

Har inte bestämt vad vi ska göra på midsommar än, om vi får en stuga firar vi med min släkt och Juno får åka med, annars stannar vi hemma och firar med lite kompisar.

Ha en bra dag!

(Så många fina solkatter! Här kommer en till som njuter utav solen i sitt nya stora vardagsrumsfönster.)

Leffe
0

Var uppe tidigt. Skulle till vårdcentralen för blodprovstagning. De ska kolla levervärderna. Min nya medicin kan skada levern. Nu ska jag sola en stund på balkongen

Sköt om er

Eine
0

God förmiddag!

#2 Pate ätes med fördel tillsammans med en blandad sallad ,inlagda smågurkor och en hemgjord Cumberlandsås!Mums!Tungan ute

#4 Den solstolen var ju upptagen,så du får vänta tills den blir ledig! Katterna har lyckat väl med din uppfostranFlört

Själv pysslar jag med rosetter till Båstadsutställningen.Och Midsommar har jag slutat fira..

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Heaven1
0

5# Är det Jondala på bilden??

Här blir det kattungegos hela dagen..

Febrig och halsont idag när jag vaknade. Midsommar blir traditionellt med sill och nubbe om jag är frisk då..

Leffe
0
EvaG
0

Jag ska gå ut en sväng. Handla lite. Funderar om jag ska beställa tid hos frissan och kapa håret. Hoppas ni får en trevlig dag allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Eine
0

#6 Helt rätt,det är min vackre snälle GRXhanne.Krya på dig!

Mona22
0

Nyligen kommit hem från finland, tyvärr utan min kattGråter , men det var ganska skoj att traska runt och kolla i stan. Flygnörd som man är så ÄLSKADE jag flygplatsen. Start och landningar hela tiden.

¤5 han är så vacker. du får inte retas såKyss

Leffe
0

#10 Då var du glad att askmolnet var borta

Gittan
0

Nu har vi handlat allt inför midsommaraftonen - tror jag. Puh.

#5 Vilken gosing.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Mona22
0

#11 ja , askmolnen kom ju inte med något gott, men vi "småflygare" fick ju flyga endå, En kompis flög över Arlanda när alla planen var på marken..han hade ingen konkurrent i luftenSkrattande

Eine
0

#13 Välkommen hem igen.Så trist med att du inte kunde ta katten denna gång.Men det blir fler tillfällen.

#10 Du får snart pussa på honom Flört

Nynke är världens kelkatta också,så du får famnen full av katter om du vill.