Mars-Cornishen - tema: sömnigaste Cornish
Du som vill vara med och tävla om "Månadens Cornish mars" Bifoga bilder i den här tråden och skriv kattens namn, färg, kön, ditt namn om du vill ha med det om katten vinner, uppfödarens namn om det är ok från denne att namnet står med på nätet.
Sista dag är 22 februari_.
_Sista dagen!!!!!
Ni som lämnat in bilder för februari och inte vunnit PM:a mig om ni vill ha kvar de bilderna till marstävlingen eller om det kommer nya bilder.

Bild 14
Phoebe vill oxå vara med! :) Visar en av hennes konstiga sovstilar!
S*Fylgias Skogul for Shaneequas, CRX n2133, hona
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com
Bild 15
Kommer en bild till … :) Så här sover hon oftast …
www.shaneequas.com
*hrm* Okey, glömde skriva ägare: Cherish Gustafsson och uppfödare: Natali Lund
www.shaneequas.com

Jag har oxå en trött lite kisse, S*Velevtyhills Galadhriel, b 03 33, min blivande avelshona.

Bild 24
Hittade en bild till apropå konstiga sovplatser ….
Hittade henne sovandes halvvägs ramlandes från stolen .. kan berätta att strax efter fotosessionen trillade hon ner oxå …. :)
www.shaneequas.com
Bild 25
Förlåt mitt bildbombande … men månades tema kunde jag hänga på eftersom jag har en del sovbilder … *harkel*
Hittade en mysbild på Phoebe och vår huskatt Baileys, Phoebe var drygt 3 månader gammal och kröp ofta ner i korgen som Baileys låg och myste i … vi kallar korgen för muffinskorgen för när han ligger i den ser han ut som en kattmuffins! :) Fortfarande försöker de tränga ner sig i korgen ..!!! 
www.shaneequas.com

Åh, vilka trötta sötnosar alla har!
Eine: dina katter är verkligen urgulliga!
cherish: Det ser nästan ut som att Phoebe och Baileys har vuxit ihop. Riktigt trångt, varmt och mysigt ser de ut att ha det!
Många tröttisar här, men man blir inte trött på att titta på dem

Nej, man tröttnar aldrig på att titta på allas fina foton!
åhhh vad roliga och fina bilder alla har!!!
Det blir allt svårt för juryn att välja! Alla är så goa eller roliga. Tack La_Joz..
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Bild 26
La_Joz: Tack! :) De är världens bästaste vänner! Hittade ingen bild på när de försöker trängas om korgen men en där de ligger tillsammans, som alltid …
www.shaneequas.com
Bild 27
Här kommer en bild på mina sötnosar när de KNÖR ner sig i en kattbädd.
Katterna är Spotless Midas, Shangri-La Karma och Axioms Duty Free
Ta ut all lycka i förskott, det värsta som kan hända är ju att du varit lycklig i onödan

Tulle-gubben, så gott Timon sover..

Huskatt på krullig dyna!

Ja just ja, Coffes stamnamn är S*Pärlbuskens Coffe Curly. Skogisarna heter S*Barklys Snowman och S*Barklys Snowball

#44 Vilken underbar bild! En svart liten klick mellan de två stora vita! Riktigt mysigt!!

Visst är det gulligt. Dessutom så var han vettskrämd för dessa 2 oförargliga bröder i början. Sedan blev de som 2 extra pappor åt honom. De tvättade , lekte och tog hand om honom

Åh! Så söt han är! Det ser ut som att han har en riktigt mysig dröm!

#50 ..Tack…:)..ja ibland kan man ju bli undrande på vad de egentligen rör sig inne i dom små liven…om inte jag missminns så vad han på ett himla gött humör oxå när han vakna o började på o tvätta sig :)

Bild 39
Den här sömniga killen heter S*Weminas Peter Brown CRX d uppfödare och ägare (än så länge) Mia Wetterborg

Jag myser och hoppar av skratt då jag får se den härliga posen. Ser ut som en paj/bakelse

Bild 42
*Charolai's Emrick igen med sin bästa kompis huskatten Nilsson som jag köpte på katthemmet efter min älskade första katt Måzarth hade fått somna in 15 år gammal, och precis ett par veckor senare dog Nilssons matte, så det kändes som vi var menade för varann.
Jag blev så imponerad av katthemmet och deras verksamhet att jag direkt började i jourgruppen och har nu arbetat där ideelt i två år. Det känns verkligen att man behövs och att man gör nytta, allt för att få de underbara katterna till nya kärleksfulla hem!
En dag kvar att skicka in bilder
Bild 44
Okey då … sista bilden - lovar!! Phoebe var nyss hemkommen och en dag när jag kom hem från jobbet undrade jag var hon var. Efter mycket letande kom lilltjejen och berättade att hon hittat Phoebe … i vår fruktkorg! ;)
Det är den bilden jag har som Avatar.
www.shaneequas.com
Bild 45
Bästa sovstället för sömnig kattunge, man blir inte övergiven och det är varmt och skönt!
S*Weminas Peter Brown (igen)
Sista chansen!
Är det max två bilder nu med eller???
underbara bilder på massa mysiga katter*****
Tror inte vi satt någon spärr på antalet
Bild 47
Och en sovbild till på Peter.
Han har verkligen en förmåga att sova gulligt.

Åh, en sån sötnos!! Han är röd! Jag älskar röda cornishar!!
Nu bildinskickningen avslutad. Nu får juryn börja jobba

…