God morgon! 21 Juni, Måndag!
Efter en händelserik helg önskar jag god morgon!
Nu ska jag snart ordna frukost till mig, Peter och Micke. De har mellanlandat här på väg hem från UK med sin 2XBIS-kull. En av lillungarna blir kvar här som sagt. Jag ska visa upp honom senare 
Ha en skön dag!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

God Morgon
Sitter och väntar på att vårdcentralen ska höra av sig.Misstänker att jag fått UVI igen.
I övrigt är det segt som det brukar vara efter två dagar på kattutatällning.
Stolt ägare till tre La permer

Tack detsamma! Här ska det ätas frukost också. 
Spännande att få se lillungen ni ska behålla!

God morgon!
Här blir det också att äta frukost & ta hand om hunden som fick nackspärr i onsdags så det är inte många timmar man får sova. Så jag hoppas hon ska ställa sig snart.
Ha en bra dag
God morgon!Jag har fått så fina kattnyheter ,återkommer senare om dem..
#0 Åh ,nej inte igen!!Fick du för lite vätska i dig under helgen?
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Det började redan i fredags men jag har pimplat tranbärsdricka och vatten i massor.Men det ska jag efter kontakt med vårdcentralen göra ett tag till.Blir jag inte sjuk på riktigt med feber och njuront så ska det läka ut av sig själv.Så nu dricker jag massor och håller mig i närhet av en toalett.
Spännande med nya kattnyheter.Nu bli jag ju nyfiken.
Fick du tag på Samvetet igår?
#5 Jadå de var kvar lika länge som jag.Jag stoppade slantarna i deras bössa och jag gav också all kattmat jag hade kvar i Informationsdisken.De har 18 katter på hemmet,men totalt 120 katter om man inkluderar jourhem .De tackade så mycket för bidraget till deras verksamhet
.
Samvetet gör ett fantastiskt jobb med hittekatterna.

Det blev ju inte en så stor peng men många bäckar små blir till en stor å.
#6 varje krona är till stöd!
Ledigt och sitter och tittar på Allsången från Liseberg. Hoppas ni får en bra kväll allesammans.
#9 Jag tittar ibland,men blev väldigt irriterad när hon Lotta vilar på konsonanterna.Vadå Lissssseberg..stön..