Brorsan som kommer tyst...

Sötnosen,han hittar säkert sitt allra egna hem snart.
Hundar har ägare.Katter har betjänter...
Änglatassen's Cornish Rex
Kul bild! Det ser ut som ett par rejäla tassar att växa i! 

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com
#2 han står stadigt på jorden
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
Det är bra det! Jag har också haft bebisar med stora tassar i min andra kull, de föll då aldrig omkull.
Nisses ungar fick ena stora fötter, gullungarna. Så pussvänliga!
Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Han så ut som en skikkelig tøffing, men alikevel veldig søt
Han kommer til å bli en skikkelig mann.
Max&Terri -og prinsesse Amy http://cornish.blogg.no/
Jättefin kille!

Åh gud så söt han é! Nu blir man sugen på en till iallafall! 
#9 Han är ännu till salu (uppfödaren (min vän) har sagt nej till någon intressent som hon inte tyckte kändes bra) och han kan verkligen ställas ut om han fortsätter sin utveckling,och ifall köparen är intresserad av utställning förstås.

Jag kan erkänna att jag är VÄLDIGT sugen på att köpa honom. Men vi måste nog vänta lite iallafall. Min sambo tycker att det räcker med en för tillfället. Men jag har faktiskt sagt till honom att det med största sannolikhet kommer att bli en till cornish rex lite längre fram och det verkar han gå med på hi,hi. 
#11 Cornish rexar behöver en kompis.De både utvecklas och trivs bättre med det,är min erfarenhet.

11# Jag sa precis som du! Vi började också med en katt. Ville känna oss för, då ingen av oss haft varken katt eller just cornish rex innan. Vi hämtade Vinga 8 månader i slutet på juni förra året och hämtade Amelia 16 veckor i oktober förra året, tror jag det var. Perfekt för oss. Har inte ångrat mig en sekund. Ingen kan leka som de två! Ingen kan mysa som dem heller. Eller hitta på hyss… håller med om att de behöver sällskap. Men tycker inte att det var helt fel att "känna" sig för först heller. Det kommer bli alla tiders. :)
Åh han är ljuvlig! Hoppas han hittar ett bra hem snart.