Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 644 ggr
MonicaLagerquist
0

God Morgon 18/6

Lite pirrig i magen.Tänk att det är jag alltid när jag ska till veterinärn med katten.Nu är ju det inte en sjuk katt utan det är ju en HCM-scanning men det pirrar likväl.

Sen ska jag mog köpa mig en ny telefon idag.

Hoppas att ni alla får en trevlig fredag.

Stolt ägare till tre La permer

Salmissra
0

Lycka till idag! Jag var också jättenervös men det gick ju bra :)

Nu väntar jag på att få nycklarna till nya lägenheten… Kan det gå mer segt….

Ha en bra dag!

Denna kommentar har tagits bort.
Trollhassel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh, jag ska vaccinera mitt lilla hjärtegryn idag. Fasar för det! Hon kommer säkert bli jätteledsen! I går kväll kom det första skrattet! Så sött så jag höll på att tuppa av! Underbart var det!

Med Vänliga hälsningar

Myra Dessjack Medarbetare på Reptiler

Eine
0

God morgon!

#0 det går bra ska du se!Glad

#3 Så söt hon är den lilla Juliatösen.Jag förstår precis din lycka när du hörde hennes första skrattKyssLycka till med vaccineringen! ( och du har väl sagt till om avdödatFlört)

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Dolleminas
0

#0 Det går nog jättebra Glad, var själv i väg med mina 3 äldre och de hade friska hjärtan alla tre, men det är klart att lite nervös är man alltid iaf Flört

Gittan
0

#3 Första skrattet är helt underbart. Nästa steg är när hon "pratar" med dig och sedan när hon säger mamma…. Det är nästan som om man själv vill ha ett barn till.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Leffe
0

Här hemma är det bara tutor från Sydafrika som kommer att höras

Sköt om er

MonicaLagerquist
0

Hemma efter en lång och dyr tur till stan.

Cissis hjärta såg finfint ut och nya tider för scanning är bokade till den 9/7.

Eine
0

#8 är det en liten vink till migFlört?

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Japp passar tiden dig.Det var lite knöligt att få till fyra tider samtidigt.I så fall kommer vi och hämtar upp dig på vägen Vi ska ju hämta Q också.Vi kan ju pratas om det i helgen.

lockar
0

Idag och igår var jag på Södersjukhuset.  Efterkontroll för min brutna handled. De hade tagit flera rör blod. Jag var helt frisk. och handleden har blivit jättebra, full rörlighet. Ont kan jag emellanåt ett bra tag till. Får fortfarande inte anstränga den för mycket.

#3 Hon är bra söt din dotter

#8 Va skönt