Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 842 ggr
Leffe
0

2010-06-17

Idag ska jag till Solna stadshus och träffa färdtjänsthanläggaren. Vi får se hur det går. För övrigt är allt lungt.

Sköt om er

Eine
0

God förmiddag.Torsdag, och snart är det utställning.

Sköt om er och katterna.

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MyTwiggs
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon!

Jag är trött men har sovit stenhårt i 12 timmar tills jag blev väckt av telefonen som ringde.

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Gittan
0

Här är det lungt. Dottern leker med hunden på gården. Sonen "hjälper till" på sin morfars bondgård. Önskar er alla en bra dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

MonicaLagerquist
0

God middag.

Vi har just kommit hem från en sväng till akkis.Dottern vile ha skjuts och sällskap till doktorn.på hemvägen stannade vi och köpte en ny sladd till min skrivare.Det är 1001 hål i den gammla.Kan ni tänka er.Nu ska det skrivas ut en HCM-remiss och lite annat smått och gott.

Trodde ju att jag hade sytt klart till helgen men  igår kom det in en ny beställning så det måste jag se till att hinna med idag också.

Stolt ägare till tre La permer

Eine
0

#17 har du beställt tid redan för scanning,eller ska du?Är också på väg men inte riktigt än då.

MonicaLagerquist
0

Jag fick den sista tiden före Jens semester scannar 10.15 imorgon.

Sen så ska ju jag  scanna Q och Lillgrisen ska vi se om vi kan göra som förra året och scanna samtidigt?Ska kolla när det finns tider imorgon när jag kommer dit.

Salmissra
0

Herregusingen vad mycket saker man kan samla på sig på ett år…. Är nu uppe i fyra sopsäckar med skit. Juno är inte fullt lika lycklig när alla roliga kartonger är fullpackade och inget att busa i..

Hon märker verkligen att något är på G. Imorgon får hon åka till farmor och farfar och stanna över dagen, kanske över natten, så hon slipper det värsta brötet. :)

Annars vill jag önska alla som ska ställa i helgen på UK lycka till! Det verkar som det blir många cornishar och jag önskar jag kunde komma upp och titta men jag tror inte min sambo blir så glad om jag smiter från flyttningen…

Ha en bra dag och helg alla! :)

Eine
0

#6 Tack gärna,beställ för 2 från mig så länge!

MonicaLagerquist
0

#8 Visst det fixar jag.

Eine
0

#9 Pärla!Skrattande