Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 176 ggr
Leffe
0

God morgon 2007-02-22

God morgon. Trött, trött, trött, Ser ut att vara kallt och snöigt ute. Vill ligga kvar i sängen ,men skolungarna väntar. Glöm inte Insider i tv3 i kväll. Glöm inte att idag är sista dagen skicka in foton till mars-månads Cornish Rex. Sköt er

EvaG
0

God morgon. Lite snöande, men kallt kan jag lova er som ska ut. Jag har varit ute. Ska sova nu och när jag vaknar ska jag se alla förändringar här.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

smurfan-13
0

God morgon på er med!

Här har det snöat en massa & när jag morgonkissade hundarna så låg snön vackert orörd. :) 

Idag bär det av till spanien för min del. :) Ska flyga hem hundar för föreningen ADA (ada-hundar.org) Ska bli himla kul, även om det blir en kortresa & jag är hemma igen på söndag.

Lullan1
0

Godmorgon!

Jag instämmer i ditt inlägg Leffe! Jag är trött, trött, trött… Undrar hur jag ska lyckas och hålla mig vaken hela dagen idag? Det går nog, bara man kommer igång.

#2 Åh, vad härligt att få resa till Spanien, där är det varmt och gott, iallafall om man jämför med alla minusgrader vi har *burr*

Nu är det dags att knata iväg till jobbet, jag lär väl vakna till när jag går ut, 10 minusgrader!

Ha en bra dag!

Anna77
0

God morgon alla!

Idag blir det en lugn dag med kompisar och kaffe och sen ett långt härligt bad med en bra bok såklart!!

#2 åhh vad spännande! Jobbar du med ADA, det är ju jättebra! Du gör verkligen nytta för hundarna! KANON!Skrattande

Önskar alla en bra dag!

solskensbarn
0

God förmiddag. Vi ska flytta med jobbet och har pysslat med det hela veckan. Idag är det dags för mitt kontor om tidsschemat håller. Det känns jättebra! Jag får närmare till jobbet.

Är det någon som vet hur det är med Cornish? Jag har inte sett henne här på ett tag.

Ha en fortsatt bra dag!