Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 463 ggr
MyTwiggs
0

God morgon 16 juni!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hemma från Atlanta! Idag är jag trött!

Ha en fin dag!

Twiggie Dessjack, My Twigg´s Cornish rex & Design
www.mytwiggs.com

Leffe
0

Och du kommer att bli tröttare nu när tiden ska ställas om i skallen. Välkommen hem. Själv ska jag ta det lungt idag. Precis som alla andra dagar

Sköt om er

Gittan
0

#0 Välkommen hem.

Här har jag både barn och gubbfritt så nu ska jag ut och ta en ridtur. Sedan sitta ute och läsa lite för att sedan göra i ordning middagen tills gänget kommer hem. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Eine
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God förmiddag! Lite seg på morgonen,ack kärleken vad den kan ställa till med..Skrattande Kokarder till Huskatter och raskatter står på agendan,samt några små trevliga inköp såsom bubbelvin,nagellack och kanske min favoritparfym om jag hittar denObestämdBrukar finnas på ett enda ställe här i Uppsala.

Ta hand om er,eller låt någon underbar människa göra detFlört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

MonicaLagerquist
0

Allt som ska sys till helgens utställning är sytt.Väskan packad och klar.Nu får det gärna bli lördag.

Stolt ägare till tre La permer

EvaG
0

#0 Välkommen hem.

Jag sitter här och funderar på om jag ska ta en pizza, kinamat eller hamburgare till middag. Börjar bli hungrig. Hoppas ni får en trevlig eftermiddag.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Daniella
0

God kväll

Idag har jag & en kompis till mig varit hos vetrinären med min hund som inte mår bra. va där hela dagen så nu går hon på medicin hon har nackspärr så det blir inte mycket att sova hon ska inte ligga på samma ställning en längre tid så jag ska vända henne då & då.

ha en bra kväll alla