Cornish Rex iFokus

Cornish Rex

Etikettgod-morgon-goddag-godkväll-godnatt
Läst 756 ggr
Mona22
0

God morgon/natt måndag 14/6

Här är en som inte kan sova. så orolig över att inte få ett intyg i tid och snart ska man jobba.

Jag brukar alltid vara trött på dagarna så denna dagen kommer bli extra skoj och spännande när man inte kan sova. Värsta är att man måste vara pigg på jobbet.

Ja vad gör man…

MonicaLagerquist
0

God Morgon

Trött och lite småseg men ska straxt ta mig i kragen och fixa lite ute i syrummet.Ska sy mig ett nytt burskynke till kommande helgs utställning.Har ännu inte bestämt mig för i vilken färg men det ger väl sig när jag väl kommit ut dit.Det finns ju lite att välja av.

Stolt ägare till tre La permer

Gittan
0

Det är inget roligt när man inte kan somna. För varje minut som går så verkar det bli svårare och svårare att somna. Själv sov jag gott.

Idag ska gräsmattan klippas. Önskar er alla en trevlig dag.

Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld

Eine
0

God morgon!Jag har däremot sovit både länge och gott,det är inte alla nätter.Hade trevligt besök i går kväll.det gjorde kanske sitt till?

#0 Lycka till!Jag håller en tumme.

#1 Du får nog till något snyggt som vanligt.

#2 har du ingen gräsklipparrobot? Det skulle jag skaffa mig om jag hade gräs som måste klippas-Alternativt att jag anlade en blomsterängFlört

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

Avots
0

God morgon!

Åter ute på nätet efter lite trassel i samband med åska i går kväll. Tänk vad beroende man blir.

I dag får jag besök, skall bli kul!

#0 sömnlöshet är år inte kul! hoppas du får ditt intyg så du kan sova i natt ialla fall.

#3 Håller med dig, men att anlägga en äng är inte lätt och jag tror inte ens en robot skulle klara min gropiga, delvis steniga och mycket kuperade gräsmatta………    det lär aldrig bli någon golfgreen här inteFlört

EvaG
0

Nyss uppstigen. Sitter med kaffekoppen i handen. I dag blir det en lugn dag. Kanske titta lite på fotbollen på TV:n. Hoppas ni får en bra dag allihopa.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Salmissra
0

God morgon!

Mitt hem ser ut som en krigszon, jag flyttpackar.. Längtar verkligen till nya stora lägenheten men det är ju inte roligt just nu!

Juno går runt och tycker allt är jättespännande.. Lådor, kartonger och papperspåsar! Vilken dröm för en nyfiken liten katt… ;)

Ha en bra dag!