God söndag 13/6
God morgon. Har arbetat hela natten. Kommer hem slår på text-TV och tar en kopp te och ett par smörgåsar. Får se att USA spelat 1-1 mot England i fotbolls-VM och kan med andra ord gå och lägga mig nöjd och belåten. Ha nu en bra dag allihopa.

God Morgon
Disken avklarad nu är det bara resten kvar.Har ju fått hem guldtråd så nu finns inget skäl till att inte brodera de fyra burskynkena som ska broderas.
Stolt ägare till tre La permer
I dag ska jag äntligen iväg och äta en pizza efter all sjukhusmat. Ska bli helt underbart
Sköt om er

God förmiddag!
Har precis diskat all disk efter mina gäster i går, fixat gästrummet till kattdamen som snart kommer på besök. Jag skall nu plantera lite växter innan regnet återkommer. Om ett par timmar får Vilde besök av sina släktingar, mamma, bror och morbror med medföljande människor. Skall bli kul att jämföra bröderna.
Det är alltså en välplanerad söndag!
Ha en bra dag!

God morgon/förmiddag till er alla!
Har laddat upp inför de tre lägenhetsvisningar som jag och sambon ska på idag. Förhoppningen är att vi nu ska hitta en trevlig lägenhet med en ballkong som passar både för att både sola på och spana ifrån för våra två små missar. Katterna tar det hela med ro och har byggt sig ett bo av en tröja på sängen där de nu sover sött.
Hoppas ni får en trevlig söndag :)

Goddag,
Idag ska jag iväg till Akademiska Sjukhuset och hälsa på en vän som ligger inlagd. Funderar på att baka något att ta med mig, sjukhusmat är ju som Leffe säger inte sådär hemskt upplyftande…
I övrigt pysslar och donar vi med det sista på nya hemsidan som förhoppningsvis kan komma upp redan idag, men vi får se hur mycket småpill det är kvar.
---------------------------------------------------
Att leva utan katt är inte att leva.
Goddag!Mycket kattrelaterat jobb och pyssel idag.Och får visst lov att lägga fler mattor i tvätten ,när Kapis älskarinna har åkt hem i kväll.Esme ska äntligen flytta idag,och till en toppenfodervärd som jag känt i många år.
Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora
God eftermiddag. Har varit ute och gått och ätit glass med mina två barnbarn. Känner att solen har tagit.