God morgon 21/2-07
God morgon. Barnen är friska. Jag är bättre i hostan. Idag ska jag lägga en hel del intresse i jobbet samt gå på långpromenad med hunden. Så ska jag "bläddra" lite bland de olika ifokus-sajterna. Ha nu en underbar dag!
Var glad och må bättre!
De vilda djurens värld
God morgon. Kaffet är på gång i bryggaren och plikten kallar. Snart är halva jobbarveckan över. Kallt verkar det vara ute. I kväll ska jag hjälpa till och köra fd hemlösa katter till veterinär för kastrering. Sköt er nu
God morgon. Det ÄR kallt ute. Har precis kommit hem från arbetet. I dag ska jag bara sova.
God morgon! Jag har sovit helt utselt inatt, trots 3 st varma goa spinnmaskiner i sängen… Jag har frusit och legat illa, slumrat till då och då. Det kommer bli en lång dag….
Ha en bra dag!

God morgon!
Ska precis till att börja jobba. Det har snöat en del inatt, men envis som jag så ska jag promt ta cykeln till jobbet i alla fall!
Sov riktigt gott inatt! Isa låg på min hals och tvättade mig ihärdigt, och Mistie låg vid sidan av mig och gosade med min hand! När Ulrik kom hem fick han också en tvätt av Isa. Både på halsen och på magen!
Ha en bra dag i kylan!!
#4 Visst är det mysigt att ha katterna så nära hos sig! Skönt att höra att Isa verkar känna sig "hemma" redan och att allt går så bra!